کاردانو در حجم تراکنش‌های روزانه از بیت کوین پیشی گرفت

پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های روزانه کاردانو از بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

حجم تراکنش‌های کاردانو بار دیگر از بیت‌کوین پیشی گرفت. با توجه به داده‌های Messari، حجم تراکنش‌های کاردانو به  ۱۷/۱۵ میلیارد دلار رسیده است. برای خواندن جزئیات خبر پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های روزانه کاردانو از بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

در حجم تراکنش‌های ۲۴ ساعته، کاردانو بار دیگر از بیت‌کوین پیشی گرفت. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی Messari، در ۲۴ ساعت گذشته حجم تراکنش‌های کاردانو ۱۷/۱۵ میلیارد دلار و بیت‌کوین ۱۵/۱۱ میلیارد دلار بوده است.

پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های روزانه کاردانو از بیت کوین

کارمزد تراکنش‌های کاردانو و بیت‌کوین

بلاک‌چین proof-of-stake کاردانو، بیشترین تعداد تراکنش با کمترین کارمزد را در ۲۴ ساعت گذشته داشت. این بلاک‌چین در ۲۴ ساعت گذشته فقط ۵۲۰۰۰ دلار کارمزد برای تراکنش‌هایش دریافت کرد که این رقم در مقابل ۷۰۰۰۰۰ دلار بیت‌کوین و ۲۲٫۱ میلیون دلار اتریوم، مبلغ ناچیزی است.

کاردانو همیشه در حال پیشرفت

طبق گزارشات، کاردانو اخیرا صاحب بیش از سه میلیون کیف پول فعال شده و این خود نقطه عطف بزرگی برای پذیرش این شبکه محسوب می‌شود.

توسعه دهندگان شبکه کاردانو اخیرا روی تنظیم پارامترهای این شبکه تمرکز کرده‌اند. دلیل تمرکز توسعه دهندگان بر پارامترها این است که در فاز «Basho» این بلاک‌چین، بر روی راه حل‌های scaling یا مقیاس بندی کار می‌کند.

پروژه‌ی SundaeSwap کاردانو

پروژه‌ی SundaeSwap که در اواخر ژانویه راه اندازی شده بود، اخیرا دچار یک سری از مشکلات فنی شده است. برخی کاربران از این که پس از تعویض و یا خرید، توکن SUNDAE دریافت نکردند به شدت از SundaeSwap شاکی هستند.

توسعه دهندگان این پروژه مبادله‌های ناموفق را به سطح بالای ازدحام شبکه نسبت دادند. در اواخر ژانویه میزان بار در این شبکه به ۹۴/۱ درصد رسیده بود که مانع از اجرای درست برنامه می‌شد.

اوایل این هفته، صرافی غیرمتمرکز Minswap که روی Cardano راه‌اندازی شده است، از تکمیل اقدامات امنیتی خود خبر داد.

قیمت ADA در آستانه راه اندازی SundaeSwap بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته پس از مشکلات این پروژه قیمت آن کاهش یافت. حال این توکن در صرافی بایننس با قیمت ۱/۰۶ دلار  معامله می‌شود.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.