سایمون دیکسون طرحی را برای بازیابی سلسیوس پیشنهاد داد!

برنامه‌ی بازیابی سلسیوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: یکی از بنیانگذاران شرکت BnkTo Thefuture اخیرا بیان کرده روش‌های سنتی نمی‌توانند به سلسیوس برای حل مشکلات اخیر کمک کند. او برنامه‌ای را برای بازیابی سلسیوس پیشنهاد داد. برنامه‌ی بازیابی سلسیوس توسط سایمون دیکسون که یکی از سرمایه‌گذاران اصلی سلسیوس محسوب می‌شود، ارائه شده است.

برنامه‌ی بازیابی سلسیوس

سایمون دیکسون یکی از بنیانگذاران شرکت BnkTo Thefuture، طرحی را برای بازیابی دوباره سلسیوس پیشنهاد داد. طبق گفته او توسعه دهندگان می‌توانند با بکارگیری نوآوری مالی مشکلات اخیر سلسیوس را حل کنند.

او در رابطه با این طرح جزئیات دقیقی را بیان نکرد. طبق گفته او این طرح همانند طرحی است که در آگوست ۲۰۱۶ پس از هک صرافی بیت‌فیکس از آن استفاده شده بود. طبق گفته او:

استفاده از روش‌های سنتی نمی‌تواند کمکی در جهت حل مشکلات سلسیوس کند. من معتقدم این مشکل تنها با نوآوری مالی جدید حل خواهد شد.

او بیان کرد که این وظیفه من است تا از سلسیوس حمایت کنم.

طرح پیشنهادی برای بازیابی سلسیوس

همانطور که ذکر شد، طرح دیکسون برای بازیابی دوباره سلسیوس، همانند طرحی است که در سال ۲۰۱۶ پس از هک بیت‌فینکس ارائه شده بود.

براساس گزارشات، در سال ۲۰۱۶ صرافی بیت‌فینکس اعلام کرد که تقریبا ۱۲۰۰۰۰ بیت‌کوین خود را در یک هک از دست داده است. این صرافی به جای پیگیری روند این هک، یک طرح بازیابی نوآورانه‌ای را ارائه داد که در آن وعده بازپرداخت در قالب توکن BFX داده شده بود.

BnkTo Thefuture پس از بروز مشکل nv بیت‌فینکس به کمک این پلتفرم آمد و راه حل جدیدی را پیشنهاد داد. براساس راه حل جدید، مشتریان اجازه داشتند تا پس از دریافت توکن BFX  آن را به سهام شرکت تبدیل کنند.

حدود هفت ماه بعد BnkTo Thefuture اعلام کرد که این طرح کارساز بوده و ۷۵ درصد قرباینیان وجوه از دست رفته خود را پس گرفتند.

نا گفته نماند دیکسون تایید نکرد که این طرح جدید همانند طرح قبلی توکن می‌دهد یا نه؟ طبق بیان او این مشکل با استفاده از روش‌های نوآورانه حل خواهد شد.

نا گفته نماند که یک طرح غیررسمی دیگر توسط سرمایه‌گذاران این پلتفرم اعلام شده که با هشتگ #CELShortSqueeze در حال جلب توجه است.

طبق این پیشنهاد جامعه قصد دارد قیمت توکن CEL را از طریق خرید انبوه و برداشت توکن‌ها از صرافی‌های مختلف افزایش دهد تا سرمایه‌گذاران کوتاه مدت از فروش توکن‌ها خودداری کنند.

طرح برای بازیابی سلسیوس

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.