مدیر عامل کوکوین تمام شایعات مبنی بر ورشکستگی این صرافی را رد کرد!

پاسخ مدیر عامل کوکوین به ادعاهای ورشکستگی این صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

اخیرا شایعاتی منتشر شده است مبنی بر این که به دلیل سقوط رمزارز لونا، صرافی کوکوین نیز دچار ضررهای زیادی شده و امکان برداشت پول توسط کاربرانش را متوقف خواهد کرد. مدیرعامل این صرافی، جانی لیو نیز در یک پست وبلاگی به این شایعات پرداخت. برای مطالعه‌ی جزئیات بیشتر پاسخ مدیر عامل کوکوین به ادعاهای ورشکستگی این صرافی تا انتها با این خبر از بیتستان همراه باشید.

پاسخ مدیر عامل کوکوین به ادعاهای ورشکستگی این صرافی

otterooo در توییت روز شنبه خود، به تحولات حوزه ارزهای دیجیتال پرداخت و پیش‌بینی‌هایی را نیز منتشر کرد. این حساب کاربری همچنین اعلام کرد که صرافی کوکوین در حال ورشکستگی است (بر اساس اطلاعات داخلی منتشر شده از سمت برخی منابع داخل خود صرافی).

وی همچنین در ادامه گفت که این صرافی سرمایه لازم برای باز خرید سپرده گذاران را ندارد.

در واکنش به چنین ادعاهایی، جانی لیو مدیر عامل صرافی KuCoin، تمامی شایعات را رد کرد و افزود که این صرافی به دلیل سقوط لونا متحمل ضرر هنگفتی نشده است.

مدیرعامل KuCoin تصریح کرد که بخش زیادی از وجوه موجود در کیف پول KuCoin متعلق به صرافی نبوده و به کاربران تعلق دارد.

مسئولیت ما این است که آن‌ها را ایمن نگه داریم و اطمینان حاصل کنیم که کاربران همیشه می‌توانند در هر زمان که بخواهند به طور کامل وجوه را برداشت کنند. داشتن یک کیف پول LUNC لزوماً به این معنی نیست که KuCoin توکن‌های LUNC زیادی در اختیار دارد.

لیو همچنین اشاره کرد، افشاگری‌هایی که به اصطلاح از زبان کارکنان این صرافی در فضای مجازی منتشر می‌شود، هیچ کدام درست و منطقی نیستند! جانی لیو همچنین افرادی که اقدام به شایعه پراکنی و گسترش این شایعات می‌کنند را تهدید کرد و گفت که با ادامه یافتن چنین حرکت‌هایی تمامی اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.