مصاحبه جدید چارلز هاسکینسون در مورد آینده کاردانو و انتقاد سخت او از VCها

مصاحبه جدید چارلز هاسکینسون در مورد کاردانو و VCها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۰

چارلز هاسکینسون در مصاحبه‌ی اخیر خود اظهار داشت که VCهای منتقد آگاهی کافی از کاردانو و برنامه‌های آن ندارند. در این مصاحبه در مورد مشکلات سیلیکون ولی، یوتیوبرها و VCهای منتقد و موارد دیگر بحث شد. برای خواندن مصاحبه جدید چارلز هاسکینسون در مورد کاردانو و VCها با بیتستان همراه باشید.

در محاصبه اخیر، چارلز هاسکینسون بر رشد سریع سیستم کاردانو (ADA) تاکید داشت. وی در عین حال در مورد نگرانی‌های مطرح شده توسط سایر اعضای جامعه رمزنگاری در سال گذشته نیز شفاف‌سازی کرد.

هاسکینسون در حالی که در مورد درک دولت از ارزهای دیجیتال صحبت می‌کرد، گفت:

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن مردم باید حقایق را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که چه چیزی درست و به جا است. وی خاطرنشان کرد که اکثریت قریب به اتفاق جرایم مالی با دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات انجام می‌شود.

به گفته هاسکینسون، در مورد آینده‌ی صنعت رمزنگاری نیز چنین گفت:

سخت است که در مورد صنعت ۲٫۵ تریلیون دلاری به سادگی بحث کنید و حدس بزنید که این صنعت به کدام سمت در حرکت است. من فکر می‌کنم که ما به عنوان یک صنعت، عواقب بهتر یا بدتر شدن این صنعت با این سرعت را بالاخره هضم می‌کنیم.

هاسکینسون همچنین بر نیاز به تغییر در مدیریت داخلی سیلیکون ولی در حوزه کریپتو تاکید کرد. سیلیکون ولی باعث زیان ۱۰٫۵ میلیارد دلاری در فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سال ۲۰۲۱ شد. هاسکینسون با تاکید بر رویکرد آهسته و روشمند کاردانو گفت:

به همین دلیل است که VCها حتی در واقع نمی‌دانند که Cardano یک جامعه متشکل از افراد زیاد دارد. آن‌ها فکر می‌کنند که فقط من پشت میکروفون هستم.

هاسکینسون همچنین گفت که کاردانو به تدریج به یک پروژه اوپن‌سورس (open source) دائمی تبدیل خواهد شد و آن را با سیستم عامل لینوکس مقایسه کرد. او امیدوار است که کاردانو از ساختار hierarchical به سمت برنامه‌های open-source توسعه‌یافته تغییر پیدا کند.

وی به یوتیوبرها، پادکست‌ها و VC‌هایی که رشد کاردانو را زیر سوال برده‌اند چنین پاسخ داد:

اگر شما آنقدر متخصص هستید که می‌خواهید در مورد کیفیت کامنت‌های ما نظر دهید، بهتر است به ما بگویید کدام یک اشتباه و کدام یک بی‌معنی است و ما در کدام بخش از نقشه راه به طور چشمگیری شکست خواهیم خورد.

گفته‌های هاسکینسون در لایو یوتیوب خود

در لایو دیگری در یوتیوب، هاسکینسون در مورد پتانسیل DeFi و همچنین نقش کلی Cardano در صنعت صحبت کرد.

به گفته وی، توسعه‌دهندگان و سازندگان باید چشم انداز بلندمدت‌تری داشته باشند

منبع: cointelegraph

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.