صحبت های چارلز هاسکینسون در مورد پیشی گرفتن سولانا از کاردانو

صحبت های چارلز هاسکینسون در مورد پیشی گرفتن سولانا از کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۰

اگر اخبار این روزهای حوزه کریپتوکارنسی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که رمزارز سولانا توانست کاردانو را پشت سر بگذارد. اما چارلز هاسکینسون، مدیر پروژه کاردانو نسبت به این پیشتازی سولانا و عقب افتادن کاردانو واکنش جدی نشان نداد. حتی صحبت‌های هاسکینسون بسیار مثبت ارزیابی می‌شد. با بیتستان همراه باشید تا صحبت های چارلز هاسکینسون در مورد پیشی گرفتن سولانا از کاردانو را بررسی کنیم.

صحبت های چارلز هاسکینسون در مورد پیشی گرفتن سولانا از کاردانو

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل پروژه کاردانو نگران پیشی گرفتن سولانا از کاردانو نیست. همانطور که قبلا گزارش داده بودیم، سولانا برای اولین بار در اوایل نوامبر کاردانو را از نظر ارزش بازار پشت سر گذاشت.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، دو قاتل اتریوم در رقابت شدیدی با هم بودند که در آخر سولانا بازی را به نفع خود تمام کرد اما جالب است بدانید که بنیانگذار Cardano قیمت ADA را در گزارش بازار روزانه بررسی کرد و گفت که همه میلیونر خواهند شد!

هاسکینسون با اشاره به قیمت‌های گزاف برخی از توکن‌های غیرقابل تعویض، ادعا می‌کند که در مفهوم ارزش اشتباهاتی وجود دارد!

او با تکرار حرف جک دورسی، مدیر عامل توییتر، معتقد است که جهان در حال نزدیک‌تر شدن به تورم فوق‌العاده است و همه به زودی میلیونر خواهند شد و اضافه کرد که انباشت پول فیات و عدم سرمایه‌گذاری هیچ معنا و هدفی به زندگی نمی‌دهد و سودی ندارد.

صحبت های چارلز هاسکینسون در مورد پیشی گرفتن سولانا از کاردانو

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد پیشی گرفتن سولانا از کاردانو به دست آورید

ارزش بازار سولانا از کاردانو پیشی گرفته است!

این ریاضیدان به فرسایش ارزش ارزهای فیات در کشورهایی مانند زیمبابوه و ونزوئلا اشاره کرد. بنیانگذار Cardano می‌گوید که اگر موفقیت را با قیمت یا سایر معیارهای موجود مثل سیگنال‌های اجتماعی تعریف کنید، هرگز نمی‌توانید برنده شوید:

آن‌ها همچنان فراموش می‌کنند که کندترین و اولین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین، همچنان بزرگترین و برجسته‌ترین ارز دیجیتال است.

هاسکینسون اضافه می‌کند که توجه زیادی به انتقادها ندارد، زیرا متقاعد شده که بهترین روزهای اکوسیستم کاردانو در راه است. او همچنین دنبال کنندگانش را تشویق می‌کند تا خودشان فکر کنند و به پیشرفت‌هایی که کاردانو به دست آورده است، نگاهی بیندازند.

منبع: u.today

کاردانو سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.