تیم توسعه چیا یک صرافی همتا به همتا برای دارندگان کیف‌پول خود راه‌اندازی می‌کند

راه اندازی یک صرافی همتا به همتا توسط تیم توسعه چیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ دی ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات، اخیرا شرکت چیا اعلام کرده است که یک صرافی همتا به همتا برای دارندگان کیف‌پول خود راه‌اندازی می‌کند. با ما همراه باشید تا از جزئیات راه اندازی یک صرافی همتا به همتا توسط تیم توسعه چیا مطلع شوید.

راه اندازی یک صرافی همتا به همتا توسط تیم توسعه چیا

شرکت چیا روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک صرافی همتا به همتا را برای دارندگان کیف‌پول خود راه‌اندازی می‌کند. این پلتفرم توسط برام‌کوهن (Bram Cohen)، بینان‌گذار بیت‌تورنت (BitTorrent) تاسیس شده است.

علاوه بر این، شرکت چیا برای حمایت از محصولی به نام Offers و راه‌اندازی USDS در بلاک‌چین چیا با Stably همکاری می‌کند. USDS اولین استیبل‌کوین دلاری در بلاک‌چین چیا است.

ژن هافمن (Gene Hoffman) رئیس شرکت چیا و مدیر ارشد اجرایی این شرکت در بیانیه‌ای گفت:

چیا در حال فراهم کردن نیازهای امنیتی حیاتی است تا بتواند تراکنش‌های همتا به همتا را ایمن‌تر و آسان‌تر کند. همکاری ما با Stably برای ارائه استیبل‌کوین وابسته به دلار آمریکا در این فرایند ضروری است.

در یک مصاحبه تلفنی که هافمن با Coindesk داشت بیان کرد که جدیدترین اقدام شرکت چیا کمک می‌کند که این شرکت با کارآفرینان و توسعه‌دهندگان ارتباط برقرار کند. او افزود که استیبل‌کوین‌ها راه بسیار خوبی هستند تا ارزش دلاری که در کیف‌پول چیا وجود دارد حفظ شود.

هافمن بیان کرد که از طریق Offers، دارندگان کیف‌پول چیا می‌توانند پیشنهادات تجاری ارائه دهند. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند بدون کارمزد، معاملات را به صورت ایمن انجام دهند.

منبع خبر: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.