چین برنامه خود برای ایردراپ یوان دیجیتال را اعلام کرد

برنامه چین برای ایردراپ یوان دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

برنامه چین برای ایردراپ یوان دیجیتال به منظور تقویت اقتصاد ضربه‌خورده‌ی این کشور به زودی اجرا خواهد شد. شهر شنژن چین تصمیم گرفته است ۳۰ میلیون یوان دیجیتال (e-CNY) را با قرعه کشی به کاربران هدیه دهد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

برنامه چین برای ایردراپ یوان دیجیتال

این ایردراپ برای احیای وضعیت اقتصادی چین که تحت تأثیر قرنطینه قرار گرفته، برنامه‌ریزی شده است. چندین بانک به همراه شهرداری شنژن در حال تلاش برای انجام این ایردراپ هستند.

این ایردراپ هم به صورت آنلاین و هم آفلاین انجام خواهد شد. مجموع مبلغ موجود در این پاکت‌ها که قرار است هدیه داده شوند، ۴٫۵ میلیون دلار گزارش شده و دستورالعمل‌هایی نیز برای این airdrop تعیین شده است. طبق این دستورالعمل، کاربران باید در اپلیکیشن Meituan ثبت نام کنند

سایر جزئیات Airdrop بزرگ چین

همانطور که در بالا ذکر شد، این پاکت‌ها از طریق قرعه‌کشی توزیع می‌شوند. پس از بردن قرعه‌کشی و دریافت یوان دیجیتال، کاربران می‌توانند ایت توکن‌ها را در بیش از ۱۵۰۰۰ فروشگاه تجاری که e-CNY را می‌پذیرند، خرج کنند. کاربران یا شرکت‌کنندگان در این قرعه‌کشی می‌توانند ۸۸، ۱۰۰ یا ۱۲۸ یوان دیجیتال در هر پاکت برنده شوند. توزیع این پاکت های قرمز از امروز ۳۰ می آغاز خواهد شد.

بانک مرکزی چین، قبلاً اعلام کرده بود که یوان دیجیتال می‌تواند به عنوان ابزاری مهم عمل کند و این ارز دیجیتال می‌تواند برای کمک به پیشرفت اقتصادهای محلی و بهبود کارایی برخی خدمات مالی مورد استفاده قرار گیرد.

در حالی که چین به پیشبرد برنامه‌های خود برای e-CNY ادامه می‌دهد، ممکن است مشکلات دیگری نیز در این راه وجود داشته باشد.

طبق گزارشات، لایحه‌ی ارائه شده توسط ایالات متحده برنامه دارد که یوان دیجیتال را از روش پرداخت برای خرید در فروشگاه‌ها حذف کند. این ممنوعیت می‌تواند به دلایل امنیتی و همچنین اقتصادی باشد. هدف اصلی قانونگذاران در ایالات متحده محافظت از کشور در برابر آنچه می‌تواند تأثیر ناخوشایند ناشی از پذیرش یوان دیجیتال چین در سطح جهانی باشد، است.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.