چین برنامه‌ی جدیدی برای گسترش استفاده از یوان دیجیتال دارد! این برنامه چیست؟

برنامه چین برای گسترش استفاده از یوان دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات اخیری که ارائه شده بانک مرکزی چین اعلام کرده که برنامه‌های جدیدی برای گسترش استفاده از یوان دیجیتال دارد. برنامه چین برای گسترش استفاده از یوان دیجیتال افزایش تعداد سایت‌هایی است که این رمزارز را تست می‌کنند. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه چین برای گسترش استفاده از یوان دیجیتال

به گزارش خبرگزاری شینهوا، رئیس سیاست پولی بانک مرکزی چین (PBoc) اخیرا اعلام کرده که این کشور تعداد سایت‌هایی را که یوان دیجیتال را تست می‌کنند، به ۱۱ سایت افزایش خواهد داد. این کار جهت افزایش استفاده از این رمزارز انجام می‌شود.

تست یوان دیجیتال در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به عنوان روشی برای پرداخت به لطف تقاضای داخلی زیاد، تضمین توسعه اقتصادی پایدار از طریق قراردادهای هوشمند نتیجه خوبی داشت.

با توجه به داده‌های آخرین اطلاعیه، مصرف کنندگان چینی تا ۳۱ می، حدود ۲۶۴ میلیون تراکنش را به ارزش ۸۳ میلیارد دلار انجام داده‌اند. جالب است بدانید که اکنون بیش از ۴,۵۶۷,۰۰۰ صرافی در کل جهان یوان دیجیتال را به عنوان روش پرداخت پذیرفته‌اند.

لان زو رئیس بانک مرکزی چین بیان کرده که این بانک تعداد سایت‌های تست یوان دیجیتال را افزایش خواهد داد و قابلیت‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.