توکن چین‌لینک در سال جدید رشد کرد: ۳۱ درصد رشد در ۵ روز

رشد ۳۱ درصدی چین‌لینک در سال جدید میلادی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

بیتستان: با بهبود روند بازار بعد از جشن سال نو میلادی، رمزارزهایی مانند چین‌لینک نیز رشد داشتند. براساس گزارشات، رمزارز چین لینک در سال جدید میلادی ۳۱ درصد رشد کرده است. با ما همراه باشید تا از رشد ۳۱ درصدی چین‌لینک در سال جدید میلادی مطلع شوید.

رشد ۳۱ درصدی چین‌لینک در سال جدید میلادی

پس از جشن سال نو میلادی بازار رمزارزها نسبت به سال پیش روند بهتری داشت و توکن‌هایی مثل چین‌لینک رشد کردند. این توکن در پنج روز گذشته رشد ۳۱ درصدی داشته است.

زمانی که اصلاح ۵۰ درصدی در نوامبر شروع شد، بیشتر سرمایه‌گذاران این توکن را با وجود ضرر، ذخیره کردند.

رشد ۳۱ درصدی چین‌لینک در سال جدید میلادی

داده‌های ارائه شده از intoTheblock نشان می‌دهد که ۵۷ درصد از دارندگان این رمزارز، در حال سود سازی هستند. تنها ۳۲ درصد از سرمایه‌گذاران ضرر کرده‌اند.

نسبت سود و زیان شبکه گاهی توسط معامله‌گران برای تعیین شرایط فعلی بازار استفاده می‌شود. هر زمان که بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران سود ببرند، معامله‌گران خرید نمی‌کنند. اما زمانی که اکثریت تصمیم به کسب سود دارند، بازار با نوسانات غیرمنتظره مواجه می‌شود.

عملکرد بازار توکن چین‌لینک

براساس داده‌های ارائه شده از TradingView، توکن چین‌لینک با افزایش ۳۱ درصدی در ۵ روز وارد مرحله رشد شد. پیش از این، چین‌لینک تقریبا ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده بود. از سال 2021 تا کنون این رمزارز دوبار به منطقه 35 دلاری رسیده است.

منبع خبر: u.today

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.