صرافی کوین بیس با همکاری پلتفرم ویزا، کارت نقدی رمزنگاری شده را برای کاربران آمریکایی راه‌اندازی کرد

راه اندازی کارت نقدی رمزنگاری شده برای کاربران آمریکایی توسط کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: Coinbase، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال یک کارت نقدی رمزنگاری برای پرداخت هزینه‌ها راه‌اندازی کرد. این کارت فعلا برای کاربران آمریکایی در دسترس است. در راه اندازی کارت نقدی رمزنگاری شده برای کاربران آمریکایی توسط کوین بیس پلتفرم ویزا کارت نیز همکاری دارد.

راه اندازی کارت نقدی رمزنگاری شده برای کاربران آمریکایی توسط کوین بیس

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، خبر راه‌اندازی یک کارت نقدی رمزنگاری با همکاری Visa را منتشر کرد. این کارت نقدی فقط برای شهروندان ایالات متحده (همه به جز هاوایی) در دسترس خواهد بود.

این خبر توسط روزنامه نگار و وبلاگ‌نویس چینی حوزه ارزهای دیجیتال، کالین وو به اشتراک گذاشته شد. افراد با داشتن این کارت می‌توانند از ارزهای دیجیتال ذخیره شده در کیف پول‌هایشان برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کنند.

راه اندازی کارت نقدی رمزنگاری شده برای کاربران آمریکایی توسط کوین بیس

همچنین دارندگان می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را با استفاده از خودپردازهای تعبیه شده به پول نقد تبدیل کنند. کاربران برای استفاده از این کارت باید نرم افزار کوین‌بیس را دانلود و نصب کنند. همچنین از طریق این برنامه می‌توانند میزان مانده حساب را نیز مشاهده نمایند.

در دسامبر ۲۰۱۹، کوین‌بیس کارت نقدی دیگری را در اروپا و بریتانیا راه‌اندازی کرد و در آن زمان گفت که برای کاربران آمریکایی نیز چنین کارتی راه‌اندازی خواهد کرد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.