اقدام عجیب صرافی کوین بیس: این صرافی استیبل کوین رقیب خود، بایننس را لیست کرد

لیست شدن استیبل کوین BUSD در صرافی کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: کوین‌بیس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال اقدام به لیست کردن توکن اختصاصی صرافی بایننس کرد. بایننس کوین (BUSD) چهارمین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. لیست شدن استیبل کوین BUSD در صرافی کوین بیس توجه بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده، چرا که بایننس جدی‌ترین رقیب کوین‌بیس محسوب می‌شود.

صرافی بزرگ کوین‌بیس اقدام به لیست کردن استیبل‌کوین بایننس کرد. استیبل کوین BUSD در حال حاضر هشتمین استیل‌کوینی است که در صرافی کوین‌بیس لیست شده، قبل از آن، استیبل‌کوین‌های Tether (USDT) ،USD Coin (USDC) ،TerraUSD (UST)، Dai (DAI) ،Paxos Standard (PAX) ،Rai Reflex Index (RAI) و mStable USD نیز در این صرافی لیست شده بودند.

BUSD استیبل‌کوین اختصاصی بایننس است که با مشارکت Paxos ایجاد شده. در زمان نگارش این خبر، BUSD بین ۱۷۲ دارایی محبوب در صرافی کوین‌بیس، در جایگاه دهم قرار دارد.

جالب است بدانید که طبق گزارش صرافی Coinbase، جفت معاملاتی BUSD-USDT به دلیل این که نتوانسته نقدینگی کافی برای تجارت را فراهم کند، باید متوقف شود.

توضیح سخنگوی صرافی کوین‌بیس در مورد دلیل لیست شدن BUSD

Decrypt از سخنگوی کوین‌بیس در مورد چگونگی و دلیل فهرست شدن استیبل کوین BUSD سوالاتی پرسید، اما سخنگوی کوین‌بیس در پاسخ گفت که این شرکت درباره لیست شدن اموال مشخص در پلتفرم معاملاتی خود نظر نمی‌دهد.

طبق گزارش کوین‌مارکت‌کپ (از بعد از ظهر چهارشنبه)، BUSD چهارمین استیبل‌کوین بزرگ با ارزش بازار ۱۷/۴ میلیارد دلاری و سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است.

منبع: decrypt

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.