احتمالا سرویس استکینگ صرافی کوین بیس تعطیل خواهد شد!

احتمال تعطیلی سرویس استکینگ صرافی کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

کوین‌بیس در توییتی اعلام کرد که اگر قانون‌گذاران یا رگلاتورها، سانسور تراکنش‌ها را برای تمام صرافی‌ها اجباری کنند، Coinbase سرویس استکینگ خود را تعطیل خواهد کرد. با توجه به تصمیمات اخیر رگلاتورها می‌توان گفت احتمال تعطیلی سرویس استکینگ صرافی کوین بیس وجود دارد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، ۱۷ آگوست، در توییتی اعلام کرد که اگر رگلاتورها بخواهند تراکنش‌ها را بر اساس اعتبارسنجی سانسور کنند، این شرکت خدمات سهام  یا استکینگ خود را تعطیل خواهد کرد.

احتمال تعطیلی سرویس استکینگ صرافی کوین بیس

به گفته مدیر عامل کوین‌بیس، در صورت اجباری شدن این سانسورها، شرکت باید روی حفظ یکپارچگی شبکه با بستن سرویس‌های استکینگ خود تمرکز کند. وی در ادامه بیان کرد که این شرکت می‌تواند درخواست مقامات را به چالش بکشد و از اعمال این درخواست‌ها خودداری کند.

درباره‌ی خدمات استکینگ کوین‌بیس

بر اساس داده‌های Dune Analytics، صرافی Coinbase یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان راه‌حل‌ها سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتالی است که روی بیش از ۱۴ درصد از اتریوم Beacon Chain نظارت دارد.

این شرکت راه‌حل‌های crypto-staking را برای اتریوم، Algorand (ALGO) ،Cosmos (ATOM)، کاردانو (ADA) ،سولانا (SOL) و Tezos (XTZ) ارائه می‌کند. همچنین این صرافی اخیراً در اوایل آگوست شروع به ارائه سهام Ethereum برای کاربران خود کرده است.

با این حال گزارش‌هایی نیز اخیرا منتشر شده که مبنی بر این است که SEC در حال بررسی سهام کوین‌بیس می‌باشد.

تحریم تورنادو کش توسط ایالات متحده، باعث نگرانی شدید جامعه ارزهای دیجیتال شده است. دلیل این نگرانی این است که تنظیم کننده‌ها می‌توانند نهادهای متمرکز تحت صلاحیت خود را مجبور به سانسور تراکنش‌ها روی پروتکل اتریوم کنند.

درباره‌ی خدمات استکینگ کوین‌بیس

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ۶۶ درصد از سپرده‌گذاران Beacon Chain و اعتبارسنجی‌ها احتمالاً مجبورند درخواست مقامات برای سانسور تراکنش‌ها را قبول کنند.

در پاسخ، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اعلام کرد که در صورت اعمال این چنین درخواست‌هایی وی توکن‌های سهام خود را خواهد سوزاند.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.