به دنبال آغاز پشتیبانی کوین‌بیس از پروژه‌ی ALICE، قیمت این توکن ۱۲ درصد افزایش پیدا کرد!

پشتیبانی کوین بیس از پروژه‌ی ALICE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: ALICE توکن اختصاصی بازی چند نفره‌ی My Neighbor Alice است که طبق اخبار منتشر شده، به جمع توکن‌های تحت پوشش صرافی بزرگ کوین‌بیس اضافه گشته است. با پشتیبانی کوین بیس از پروژه‌ی ALICE کاربران می‌توانند این توکن را معامله کنند.

Coinbase پشتیبانی کامل از ALICE (پروژه آلت‌کوین مبتنی بر اتریوم) را آغاز کرد که به موجب آن باعث شده تا این توکن با افزایش قیمت غیرمنتظره مواجه شود. کوین‌بیس پس از این که ALICE توانست شرایط تعیین شده را مهیا کند، اقدام به لیست کردن آن نمود.

کوین‌بیس در جدیدترین توییت خود، اعلام کرد که:

توکن اختصاصی بازی چندنفره My Neighbor Alice (ALICE) اکنون در این پلتفرم فعال است و می‌توان آن را خرید و فروش کرد.

آشنایی با بازی My Neighbor Alice:

My Neighbor Alice یک بازی متاورس مبتنی بر اتریوم است که در آن بازیکنان می‌توانند با گذاشتن سکه در جزایر مجازی، سرمایه‌گذاری کنند. دقیقاً مانند بازی‌های متاورسی Decentraland (MANA) و The Sandbox (SAND)، کاربران قادر هستند که زمین‌های خود را به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خرید و فروش کنند و یا آن‌ها را ارتقا دهند.

توکن بومی این بازی یعنی ALICE، نقش‌های بسیاری را در اکوسیستم ایفا می‌کند. در واقع ALICE به دارندگان این امکان را می‌دهد تا در سیستم مدیریت پروتکل از طریق یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) شرکت کنند و بتوانند تجهیزات درون بازی مانند خود جزایر، خانه‌ها، حیوانات، گیاهان، حصارها و … را بخرند.

وب سایت اختصاصی بازی My Neighbor Alice اعلام کرد که در آینده به برترین بازیکنان پاداش‌هایی داده خواهد شد.

قیمت توکن ALICE:

توکن ALICE بعد از منتشر شدن خبر آغاز پشتیبانی کوین‌بیس از آن، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش قیمت داشت. در حال حاضر این توکن با ارزش ۷/۳۰ دلار معامله می‌شود.

توجه داشته باشید که توکن ALICE در مقایسه با بالاترین سطح قیمتی خود (۲۶/۹۷ دلار) که در نوامبر سال ۲۰۲۱ به ثبت رسانده بود، ۷۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

منبع: dailyhodl

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.