کوین بیس از کیف پول و مرورگر جدید خود رونمایی کرد

رونمایی کوین بیس از کیف پول و مرورگر جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بزرگ‌ترین صرافی آمریکا به سرعت در حال گسترش خدمات و محصولات خود است. در همین راستا نیز اقدام به معرفی کیف پول و مرورگر جدیدی کرد. با رونمایی کوین بیس از کیف پول و مرورگر جدید، برخی از کاربران می‌توانند به DeFi و سایر برنامه‌های DA در اتریوم دسترسی داشته باشند.

رونمایی کوین بیس از کیف پول و مرورگر جدید

Coinbase به سرعت محصولات و خدمات خود را گسترش می‌دهد. در همین راستا نیز کیف پول و مرورگر جدیدی را معرفی کرد که کاربران را قادر می‌سازد تا به DeFi و سایر برنامه‌های DA در اتریوم دسترسی داشته باشند.

بزرگ‌ترین صرافی رمزارز آمریکا قابلیت‌های اپلیکیشن Web3 که شامل کیف پول و مرورگر جدید است را برای مجموعه محدودی از کاربران اپلیکیشن موبایل خود عرضه کرده است. در واقع کاربران از این پس خواهند توانست تا به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در شبکه اتریوم مانند Uniswap و OpenSea دسترسی داشته باشند.

رونمایی کوین بیس از کیف پول و مرورگر جدید

همراه با مرورگر تلفن همراه که دسترسی به DApps را فراهم می‌کند، یک کیف پول نیز معرفی شده است که مشتریان می‌توانند از آن برای تبادل وجوه استفاده کنند.

طبق آمار Statista، این صرافی حدود ۹۰ میلیون کاربر ثبت شده دارد. این دومین محصول جدید معرفی شده در ماه جاری است، چرا که در ۴ می بازار NFT خود را راه‌اندازی کرده بود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.