کیف پول کوین بیس از کیف پول سخت افزاری لجر پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی کیف پول کوین بیس از کیف پول های سخت‌افزاری لجر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: در پی همکاری بین کوین بیس و لجر، کیف پول اختصاصی این صرافی در نسخه افزونه مرورگر خود از کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر (Ledger) پشتیبانی می‌کند. افزونه Coinbase Wallet به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ذخیره و تبادل کنند. پشتیبانی کیف پول کوین بیس از کیف پول های سخت‌افزاری لجر موجب خواهد شد تا امنیت کاربران افزایش پیدا کند.

کیف پول کوین بیس، یک سرویس داخلی و اختصاصی صرافی معروف کوین بیس است که از کیف پول‌های سخت افزاری لجر پشتیبانی می‌کند. افزونه Coinbase Wallet که در فروشگاه مرورگر کروم موجود است و به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ذخیره و تبادل کنند.

با اضافه شدن پشتیبانی از Ledger، کاربران Coinbase می‌توانند از یک دستگاه Ledger فیزیکی برای ذخیره کلیدهای خصوصی در کیف پول‌های خود به صورت آفلاین استفاده کنند. آدام زادیکوف (Adam Zadikoff) مدیر ارشد کیف پول کوین بیس، این توسعه را به عنوان ابزاری در جهت ایجاد یک لایه امنیتی اضافی می‌پندارد. وی گفت:

ما می‌خواهیم همه را برای استفاده از DApps و دسترسی به Web3 توانمند کنیم، و این مستلزم ساخت ساده‌ترین و در دسترس‌ترین کیف پول در اکوسیستم است. نسخه جدید، توانایی استفاده از کیف پول سخت افزاری را برای افزایش امنیت ممکن می‌سازد.

حمله یک بدافزار به کیف پول‌های افزونه مرورگری:

جالب است بدانید که Coinbase می‌تواند حدود ۱۲٪ از کل رمزارزها را (بیش از ۱۵۰ نوع دارایی) ذخیره کند. در نظر داشته باشید که راه‌اندازی بدافزار جدیدی به نام Mars Stealer، موجب بروز برخی آسیب‌پذیری‌ها در کیف پول صرافی کوین بیس در نسخه‌ی افزونه مرورگر شده است.

این بدافزار جدید، بیش از ۴۰ کیف پول رمزنگاری در نسخه افزونه مرورگر را با دزدی کلیدهای خصوصی کاربران مورد هدف قرار می‌دهد. به گفته محقق امنیتی ۳xp0rt، این بدافزار می‌تواند تمام کیف پول‌های نسخه افزونه مرورگر را در بسیاری از پلتفرم‌ها مثل Google Chrome ،Microsoft Edge و Brave را مورد حمله قرار دهد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.