کیف پول کوین بیس از رمزارز سولانا پشتیبانی خواهد کرد

پشتیبانی کیف پول کوین بیس از سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

کوین‌بیس در کیف پول خود از سولانا و توکن‌های مبتنی بر شبکه‌ی سولانا پشتیبانی خواهد کرد. کوین‌بیس همچنین اعلام کرده که در آینده از NFT و dApps نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای بررسی بیشتر خبر پشتیبانی کیف پول کوین بیس از سولانا با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی کیف پول کوین بیس از سولانا

صرافی ارز دیجیتال Coinbase در کیف پول خود از ارز دیجیتال سولانا و توکن‌های اکوسیستم سولانا پشتیبانی خواهد کرد. با توجه افزایش علاقه سرمایه‌گذاران در 12 ماه گذشته به سولانا، کوین‌بیس تصمیم به پشتیبانی از این رمزارز در کیف پول خود گرفته است.

پشتیبانی گسترده از سولانا در کیف‌پول Coinbase چند روز پس از راه اندازی Coinbase Pay آغاز خواهد شد. Coinbase Pay یک افزونه مرورگر است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به کیف‌پول خود دسترسی داشته باشند.

کوین‌بیس در پستی این خبر را منتشر و در ادامه به برنامه‌های آینده خود مثل پشتیبانی از NFT‌ها و dAppsهای میزبانی شده در شبکه سولانا نیز اشاره کرد.

کاربران کیف‌پول‌های مبتنی بر سولانا مانند Phantom و Solflare اکنون می‌توانند به کیف‌پول‌هایشان از طریق یک افزونه مرورگر دسترسی داشته باشند.

 کیف‌پول کوین‌بیس پس از سولانا، از اتریوم، آوالانچ، پالیگان، بایننس اسمارت چین، بیت‌کوین، لایت کوین، استلار و ریپل نیز پشتیانی می‌کند.

کوین‌بیس اعلام کرد که بسیاری از کاربران به دنبال شبکه‌هایی با تراکنش‌های کم هزینه و سریع هستند. یکی از بلاک‌چین‌هایی که در این زمینه‌ها توسعه داشته، سولانا است.

براساس داده‌های Defi Llama، بلاک‌چن سولانا اکنون از نظر ارزش کل قفل شده در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) با 6/94 میلیارد دلار در رتبه پنجم قرار دارد.

سولانا مانند اکثر ارزهای دیجیتال امسال عملکرد بدی داشته و در 30 روز گذشته نیز 18 درصد کاهش قیمت یافته است.

منبع: cointelegraph

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.