نگهداری توکن‌های DOGE، SHIB، ADA و LINK توسط نهنگ‌های بزرگ BSC

توکن‌هایی که توسط نهنگ‌های بزرگ BSC نگهداری می شوند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

ارزهای دیجیتال DOGE، SHIB، ADA و LINK در توکن‌هایی که توسط نهنگ‌های بزرگ BSC نگهداری می شوند، قرار دارند. طبق لیست منتشر  شده بیشترین موجودی این نهنگ‌ها بیت کوین و اتریوم است. برای خواندن جزئیات خبر  با بیتستان همراه باشید.

بزرگ‌ترین نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس چندین ارز دیجیتال برتر از جمله DOGE، SHIB و ADA را در اختیار دارند. بر اساس داده‌های ارائه شده در مورد لیست ۱۰۰۰ ثروتمند برتر BSC در توییت ارسالی توسط WhaleStats، بزرگترین نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس، بیت‌کوین، اتریوم و چندین رمزارز بزرگ دیگر مانند Dogecoin، Shiba Inu و غیره را در کیف‌پول‌های خود نگهداری می‌کنند.

SHIB، DOGE، ADA، LINK، DOT، MATIC در کیف‌پول نهنگ‌های BSC

فهرست دارایی‌های ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ زنجیره هوشمند بایننس (BSC) شامل ۱۱ ارز دیجیتال از بین ارزهای دیجیتال برتر است. دو جایگاه اول توسط بیت‌کوین و اتریوم با ۴۲۰,۷۸۲,۷۵۲ دلار بیت‌کوین و ۴۰۳,۹۱۹,۰۲۵ دلار اتریوم اشغال شده است.

سومین توکن که این سرمایه‌گذاران در اختیار دارند، Polygon’s MATIC با ارزش ۷۲,۴۱۵,۱۰۶ دلار است. پس از آن Dogecoin با ارزشی معادل ۴۶,۰۷۰,۲۸۴ دلار قرار دارد.

این نهنگ‌ها همچنین مالک ۳۹,۲۱۲,۳۱۰ دلار  پولکادوت (DOT) و ۲۶,۲۵۲,۷۲۷ دلار شیبا اینو هستند. شیبا اینو در رتبه نهم این رده‌بندی قرار دارد و پس از آن ADA و LINK در جایگاه ۱۰ و ۱۱ قرار می‌گیرند.

توکن‌هایی که توسط نهنگ‌های بزرگ BSC نگهداری می شوند

خرید ۵٫۸ میلیون MATIC توسط نهنگ‌ها

 WhaleStats و Whale Alert اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته، مجموعاً ۵,۸۰۹,۹۸۴ توکن MATIC توسط نهنگ‌های کریپتو خریداری شده است.

WhaleStats و Whale Alert اعلام کردند

علاوه بر این، سرویس ردیابی رمزنگاری Whale Alert توییتی منتشر و در آن اعلام کرد که ۲,۹۹۹,۹۹۴ MATIC از صرافی Bitfinex به یک کیف‌پول رمزنگاری ناشناس منتقل شده است. این مقدار MATIC معادل ۴,۹۶۱,۲۳۹ دلار است.

جدای از آن، نهنگ رتبه چهارم ETH نیز ۲۶۰۰۰ توکن FTX (FTT) به مبلغ ۱,۱۵۲,۰۶۰ دلار خریداری کرد. SHIB، MATIC، FTT و LINK دارایی‌های رمزنگاری هستند که نهنگ‌های ETH از سال گذشته به شدت آن‌ها را خریداری و نگه می‌دارند.

منبع: u.today

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.