شرکت‌های Block ،Blockstream و تسلا همکاری خود را برای استخراج بیت‌کوین آغاز کردند

همکاری Block ،Blockstream و تسلا برای استخراج بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از همکاری Block ,Blockstream و تسلا برای استخراج بیت کوین دادند. شرکت تسلا با همکاری Block و Blockstream در حال ساخت تاسیساتی است که استخراج بیت‌کوین را با انرژی خورشیدی امکان‌پذیر می‌کند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

شرکت‌های Block ،Blockstream اخیرا اعلام کردند که قصد دارند یک مرکز در تگزاس تاسیس کنند که از انرژی خورشیدی برای استخراج بیت‌کوین استفاده می‌کند. قابل ذکر است که پنل‌های خورشیدی جهت استخراج بیت‌کوین توسط شرکت تسلا ارائه خواهد شد.

با توجه به بیانیه مطبوعاتی که توسط این شرکت‌ها منتشر شده، امکان دارد تسهیلات استخراج بیت‌کوین تا پایان سال به پایان برسد.

طبق گزارشات ارائه شده از CNBC آدام بک یکی از بنیانگذاران Blockstream بیان کرده که این تاسیسات برای اثبات اینکه می‌توان استخراج بیت‌کوین را با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داد، ساخته خواهد شد.

او افزود که این مرکز دارای یک پلتفرم اختصاصی خواهد بود تا مردم بتوانند عملکرد پروژه را مشاهده کنند. علاوه بر این افراد در این پلتفرم می‌توانند تعداد بیت‌کوین استخراج شده را نیز مشاهده کنند.

این پیشرفت حاصل همکاری بین Block  و Blockstream است که در ژوئن آغاز شده بود.  قابل ذکر است که این تاسیسات با پنل‌های خورشیدی که شرکت تسلا ارائه می‌دهد، ایجاد خواهد شد.

طبق گزارش CryptoSlate، حرکات و اقدامات اخیر Block و Blockstream باعث شد که میزان استخراج بیت‌کوین با استفاده از انرژی تجدیدپذیر از ۱ درصد به ۵۸ درصد افزایش یابد.

آیا این همکاری منجر به پذیرش بیت‌کوین توسط تسلا می‌شود؟

شرکت تسلا، سازنده محبوب خودروهای برقی سال گذشته ۱/۵ میلیارد دلار دارایی دیجیتال خریداری کرده بود. علاوه بر این، تسلا به طور موقت ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفت.

امکان دارد این مشارکت منجر به پذیرش بیت‌کوین به عنوان روشی برای پرداخت توسط شرکت تسلا شود.

منبع: cryptoslate

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.