اپیک گیمز و شرکت لگو برای ساخت یک متاورس مخصوص کودکان همکاری خود را آغاز کردند

همکاری Epic Games با لگو برای ساخت متاورس مخصوص کودکان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: اپیک گیمز استودیوی سازنده بازی و شرکت لگو همکاری خود را جهت ساخت یک متاورس مخصوص کودکان آغاز کردند. هدف از همکاری Epic Games با لگو برای ساخت متاورس مخصوص کودکان این است که به کودکان آموزش دهند می‌توانند در هر سنی سازنده باشند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

همکاری Epic Games با لگو برای ساخت متاورس مخصوص کودکان

ایپک گیمز توسعه دهنده Fortine و لگو (LEGO) شرکت معروف سازنده اسباب بازی برای ساخت یک متاورس مخصوص کودکان همکاری خود را آغاز کردند.

این متاورس به گونه‌ای طراحی می‌شود که برای همه‌ی کودکان مناسب باشد. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط اپیک گیمز با این متاورس کودکان می‌توانند تجربه دیجیتالی داشته باشند. قابل ذکر است که هیچ یک از شرکت‌ها ویژگی‌های متاورس را فاش نکردند.

هدف از ایجاد متاورس محافظت از کودکان در برابر محتوای کنترل نشده منابع دیگر در اینترنت است. والدین نیز می‌توانند از این متاورس استفاده و آن را کنترل کنند. مدیر عامل شرکت لگو نیلز کریستینسن (Niels Christiansen) بیان کرد:

مسئولیت ما این است که متاورس را برای همه افراد ایمن، الهام بخش و سودمند کنیم. همانطور که در این متاورس از کودکان محافظت کرده‌ایم، از آن‌ها در بازی‌های دیجیتال نیز محافظت خواهیم کرد.

قابل ذکر است که اپیک گیمز ابزارهایی برای تامین امنیت برای کودکان را دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۰ شرکت Superwesome (شرکتی برای برقراری ایمنی بچه‌ها در بازی‌های دیجیتالی) را خریداری کرد.

شرکت‌ها برای ساخت این متاورس سه نکته مهم را بیان کردند:

حفاظت از حق بازی کودکان، حفظ حریم خصوصی کودکان، توانمند سازی آن‌ها سه نکته مهم برای ساخت این متاورس هستند.

منبع: New.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.