در کلرادو آمریکا امکان پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال فراهم شد

پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال در کلرادو آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

امکان پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال در کلرادو آمریکا فراهم شد. این امر کلرادو را به اولین ایالت ایالات متحده تبدیل می‌کند که امکان پرداخت مالیات با رمزارز در آن فراهم شده است. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد این خبر با بیتستان همراه باشید.

ساکنین کلرادو از این پس می‌توانند مالیات‌های خود را با رمزارز پرداخت کنند. این امکان کلرادو را به اولین ایالت آمریکا تبدیل می‌کند که امکان پرداخت مالیات با رمزارزها فراهم می‌شود.

جرد پولیس (Jared Polis)، فرماندار ایالت کلرادو، اعلام کرد که امکان پرداخت مالیات با ارز دیجیتال در این ایالت فراهم شده و اظهار داشت که امیدوار است این قضیه در تبدیل کلرادو به یک مرکز نوآوری دیجیتال کمک کند.

از این پس، ایالت کلرادو رسماً ارزهای دیجیتال را به عنوان یک گزینه پرداخت برای مالیات‌ها می‌پذیرد. البته مدتی بود که این موضوع مورد بحث بین مقامات دولتی این ایالت قرار داشت و بالاخره تمام این بحث و گفت‌وگوها نتیجه داد و پیش نیازهای این امر فراهم شد.

دپارتمان درآمد کلرادو تاکید کرد که پرداخت‌ها از طریق حساب‌های شخصی پی پال که از اتریوم (ETH)، بیت‌کوین (BTC)، لایت‌کوین (LTC) و بیت‌کوین کش (BCH) پشتیبانی می‌کنند، حواله خواهند شد.

نظرات پولیس حول نوآوری پرداخت با رمزارز

پولیس خاطرنشان کرد که کلرادو پرداخت‌های رمزنگاری شده را جمع آوری کرده و به ارزش دلاری به خزانه دولت واریز خواهد کرد. وی همچنین اظهار داشت:

مالیات دهندگان اکنون می‌توانند ارز رمزنگاری شده را به عنوان یک گزینه پرداخت انتخاب کنند، این قضیه نشان می‌دهد که چگونه کلرادو در تامین نیازهای در حال تغییر کسب و کارها و ساکنان پیشرو است.

پولیس در ادامه سخنانش اضافه کرد که:

به عنوان یک دولت در خط مقدم نوآوری دیجیتال هستیم، خواه فناوری جدید، فناوری موجود دولت را به عنوان مدلی نو برای تامین مالی استفاده کند، یا این که صرفا مشتری پسند باشد. همچنین این امر ممکن است باعث ایجاد اختلال در شیوه‌های تجاری قدیمی و رویه‌های دولتی شود، ولی سر انجام به کارآمدتر شدنشان کمک خواهد کرد.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.