سرمایه‌گذاران ترا می‌توانند از طریق بیمه خسارت دریافت کنند

پرداخت خسارت به سرمایه‌گذاران ترا از طریق بیمه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۱

پروتکل بیمه InsureAce اخیرا اعلام کرده که قصد دارد خسارت ناشی از افت اخیر ترا را به سرمایه‌گذاران بپردازد. هدف از پرداخت خسارت به سرمایه‌گذاران ترا از طریق بیمه جلوگیری از اعتراضات بیشتر در صورت افت قیمت این توکن است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با بیتستان همراه باشید.

پرداخت خسارت به سرمایه‌گذاران ترا از طریق بیمه

پروتکل بیمه InsureAce سومین بیمه بزرگ برای پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. این بیمه اخیرا اعلام کرده که در طی هفت روز خسارت وارده بر سرمایه‌گذاران ترا را پرداخت خواهد کرد. این پروتکل با بررسی ۱۷۳ اعتراض مشخص کرد که حدودا باید ۱۱ میلیون دلار خسارت بپردازد.

در ۱۳ مه به دنبال افت شدید قیمت لونا، این بیمه اقدام به بررسی اعتراضات سرمایه‌گذاران Miror (MIR)، Anchor (ANC) و استیبل‌کوین UST کرد که توجه بسیار از فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.

مدیر عامل این بیمه، تامسون دی در گفتگوی خود با کوین تلگراف بیان کرد که بررسی اعتراضات افراد برای جلوگیری از اعتراض بیشتر ضروری است زیرا طبق گزارش Coingake، استیبل‌کوین UST احتمالا تا ۱۳ می به قیمت ۰/۰۸ دلار می‌رسد. او افزود:

لازم است تا ما خسارت افراد را بپردازیم چرا که به تاخیر انداختن پرداخت خسارت به افراد ضرر دیده هیچ فایده‌ای برای ما ندارد.

این اقدام بیمه توجه بسیاری از فعالان را به خود جلب کرد، به طوری که بیشتر فعالان ادعا کردند InsureAce به دنبال کاهش اعتراضات سرمایه‌گذاران است. یکی از کاربران توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که شرکت بیمه دیفای حرکتی اشتباه انجام داده است.

پرداخت خسارت به سرمایه‌گذاران ترا

تامسون در پاسخ به این توییت اعلام کرد که بیش از ۱۷۳ مورد اعتراض داشتیم. با بررسی دقیق متوجه شدیم که باید ۱۱ میلیون دلار جریمه به سرمایه‌گذاران ترا بپردازیم.

منبع: Cointelegraph

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.