سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال از صرافی کوین‌بیس شکایت کردند!

شکایت از کوین بیس به دلیل فهرست کردن TerraUSD
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، روز پنجشنبه سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال علیه صرافی کوین‌بیس اعتراضات خود را اعلام و از این صرافی شکایت کردند. شکایت از کوین بیس به دلیل فهرست کردن TerraUSD توسط این صرافی بود. سرمایه‌گذاران ادعا کردند که کوین‌بیس ارتباط مالی خود با Terraform Labs را پنهان کرده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

شکایت از کوین بیس به دلیل فهرست کردن TerraUSD

براساس گزارشات اخیر، روز پنجشنبه سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال علیه صرافی کوین‌بیس اعتراضات خود را اعلام و از این صرافی شکایت کردند. طبق ادعاهای سرمایه‌گذاران این صرافی در فهرست کردن استیبل‌کوین TerraUSD سهل انگاری کرده و  ارتباط مالی خود با Terraform Labs را پنهان نگه داشته است.

این دومین شکایتی است که علیه صرافی کوین‌بیس انجام شده است. قبلا نیز شکایاتی در رابطه با پرونده سقوط GYEN ارائه شده بود.

طبق شکایات روز پنجشنبه، صرافی کوین‌بیس، بررسی‌های لازم در مورد  Terraform Labs قبل از فهرست کردن TerraUSD را انجام نداده است. با توجه به بررسی‌های انجام شده، صرافی کوین‌بیس در افشای ماهیت Terra USD به عنوان یک استیبل‌کوین بدون وثیقه سهل انگاری کرده است.

نا گفته نماند که سرمایه گذاران شکایاتی نیز در رابطه با Coinbase Ventutes (بازوی سرمایه‌گذاری صرافی کوین‌بیس) مطرح کردند. طبق این شکایت، بازوی سرمایه‌گذاری این صرافی یکی از بزرگ‌ترین حامیان TerraFrom Labs است.

این شکایات توسط شرکت‌های حقوقی Milberg Coleman Bryson Phillips Grossman  و Erickson Kramer Osborne بررسی می‌شود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.