کانسن‌سیس و مسترکارت برای افزایش مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم با هم همکاری کردند

همکاری کانسن‌سیس و مسترکارت برای افزایش مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آذر ۱۴۰۰

کانسن‌سیس (ConsenSys) توسعه دهنده شبکه اتریوم و بلاک‌چین اعلام کرد که پلتفرمی تحت عنوان ConsSys Rollups را راه‌اندازی خواهد کرد. کانسن‌سیس در مسیر راه‌اندازی این سیستم از تیم مسترکارت نیز کمک گرفته است. با بیتستان همراه باشید تا به همکاری کانسن‌سیس و مسترکارت برای افزایش مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم بیشتر بپردازیم.

روز پنجشنبه بود که ConsenSys، توسعه دهنده برجسته نرم افزار اتریوم (ETH) و زیر ساخت شبکه بلاک‌چین، از راه‌اندازی سرویس ConsSys Rollups خبر داد. این سرویس که بر اساس اثبات دانایی صفر (Zero Knowledge) طراحی شده، برای محافظت مواردی مانند موجودی حساب، آدرس‌های کیف پول فرستنده و گیرنده، مبالغ تراکنش و به صورت کلی افزایش امنیت حریم خصوصی هر کاربر کاربرد دارد.

اثبات دانایی صفر (Zero Knowledge)، اعتبار اطلاعات رمزگذاری شده حساس مانند داده‌های شخصی  توسط گره‌ها را بدون افشای داده‌های زیرین موجود امکان‌پذیر می‌سازد. چنین تکنیک‌های رمزنگاری در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، زیرا کاربران می‌ترسند که تراکنش‌های رمزنگاری آن‌ها در معرض خطر ردیابی شرکت‌های فعال در حوزه بلاک‌چین باشد.

ویژگی Rollups می‌تواند از CBDC‌های فعال با حریم خصوصی، صرافی‌های غیرمتمرکز، پرداخت‌های خرد و همچنین ارزش افزوده و مالیات تعیین شده محافظت کند.

همکاری کانسن‌سیس و مسترکارت برای افزایش مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم

کمک تیم مهندسی مسترکارت به کانسن‌سیس برای اجرایی کردن ConsSys Rollups:

تیم مهندسی Mastercards تا حد زیادی به تیم ConsenSys در طراحی ConsSys Rollups کمک کرده است. Raj Dhamodharan، معاون اجرایی دارایی‌های دیجیتال و محصولات بلاک‌چین در رابطه با مشارکت Mastercard افزود:

ما در مراحل اولیه هستیم، اما شروع به دیدن کارایی در نحوه استفاده مجوزها و ساختارهای محصول زنجیره خصوصی از فناوری‌های منبع باز کرده‌ایم. کار ما با شرکایی مانند ConsenSys برای پیشبرد این فضا ادامه خواهد داشت.

Mastercard رویکردی آهسته اما پیوسته برای پذیرش ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. روز قبل معاون اجرایی توسعه بازار مسترکارت، در مصاحبه‌ای با سردبیر کوین تلگراف، گفت که این شرکت CBDCها و استیبل کوین‌ها را تحت نظر دارد و نحوه پشتیبانی و پیشرفت‌های آن‌ها را رصد می‌کند.

منبع: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.