با توقف سرویس دهی Mobikwik به صرافی‌ها، حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند دوباره افت کرد

تداوم کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از تداوم کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند می‌دهند. به دنبال وضع مالیات ۳۰ درصدی دولت هند بر سودهای دریافتی از ارزهای دیجیتال، حجم معاملات صرافی‌ها در این کشور افت داشت. Mobikwik نیز ارائه سرویس به صرافی‌های ارز دیجیتال را متوقف کرد و موجب شد که افت حجم معاملات ادامه دار شود.

تداوم کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند

بر اساس گزارشات اخیر، پس از اینکه دولت هند مالیات ۳۰ درصدی را برای سودهای دریافتی از ارزهای دیجیتال وضع کرد، حجم معاملات صرافی‌ها در این کشور افت قابل توجهی داشت.

طبق گزارش تحقیقاتی کریباکو، حجم معاملات ارزهای دیجیتال نسبت به هفته گذشته در تمامی صرافی‌ها کاهش داشته است. به عنوان مثال صرافی وزیراکس با کاهش ۷۲ درصدی و Coindcx با کاهش ۵۲ درصدی حجم معاملات مواجه شدند.

در همین زمان، شرکت خدمات پرداخت موبی‌کوییک (Mobikwik) ارائه سرویس به صرافی ارزهای دیجیتال را متوقف کرد. موبی‌کوییک یکی از سرویس‌های پرداخت برای خرید ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها است.

طبق گفته یکی از مدیران صرافی ارزهای دیجیتال، موبی‌کوییک تا کنون هیچ دلیلی برای عدم سرویس دهی ارائه نکرده است.

قابل ذکر است که هفته گذشته شعبه‌ای از صرافی Coinbase در هند راه‌اندازی شد و کاربران می‌توانند با استفاده از سیستم پرداخت UPI وجوه خود را برای خرید ارزهای دیجیتال واریز کنند. با این حال، شرکت ملی پرداخت هند که UPI را ایجاد کرده، اعلام نمود که هیچ صرافی نمی‌تواند از سیستم پرداخت UPI استفاده کنند.

فابل ذکر است که دولت هند همچنان در حال کار بر روی چارچوبی برای ارزهای دیجیتال بوده و از اول ژانویه قوانین دیگری بر بازار ارزهای دیجیتال وضع خواهد شد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.