استیبل کوین شبکه ترا (UST) تبدیل به سومین استیبل کوین بزرگ بازار شد

تبدیل UST به سومین استیبل کوین بزرگ بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات اخیر، Terra USD (UST) توانسته به سومین استیبل‌کوین بزرگ بازار تبدیل شود. با وجود تبدیل UST به سومین استیبل کوین بزرگ بازار و غصب جایگاه BUSD (استیبل‌کوین بایننس)، حجم معاملات این استیبل‌کوین تنها یک پنجم از حجم معاملات BUSD را تشکیل می‌دهد.

تبدیل UST به سومین استیبل کوین بزرگ بازار

طبق گزارشات ارائه شده از Coingecko، ارزش بازار UST در ۳۰ روز گذشته ۱۵ درصد رشد کرده و به ۱۷/۵ میلیارد دلار رسیده است. با این رشد چشمگیر و افت ارزش بازار BUSD (استیبل‌کوین بایننس) UST توانست سومین استیبل کوین بازار شود.

در حال حاضر، ارزش بازار این استیبل کوین، ۸۲/۸ میلیارد دلار با USDT (استیبل‌کوین تتر) و ۵۰ میلیارد دلار با USDC (ارز یو اس دی کوین) فاصله دارد.

همچنین داده‌های ارائه شده نشان می‌دهد که حمایت سرمایه‌گذاران از UST باعث رشد این استیبل کوین شده است. از اواسط نوامبر تا کنون ارزش بازار این استیبل‌کوین ۵۲۵ درصد افزایش یافته است.

تبدیل UST به سومین استیبل کوین بازار

قابل ذکر است که با وجود افت ارزش بازار BUSD، حجم معاملات استیبل‌کوین ترا در مقابل BUSD بسیار کم‌تر است.

حجم معاملات استیبل‌کوین بایننس در ۲۴ ساعت گذشته به ۲/۲۶ میلیارد دلار رسید. در مقابل حجم معاملات استیبل‌کوین شبکه ترا ۴۳۱/۷۹ میلیون دلار است.

رشد اخیر استیبل کوین UST

یکی از بنیانگذاران Do Kwon اخیرا بیان کرده این پروژه مقداری بیت‌کوین به ارزش ۱۰ میلیارد دلار برای حمایت از ذخایر UST خود جمع‌آوری می‌کند.

با این حال، توکن لونا روند چندان خوبی ندارد. قیمت این توکن در ۳۰ روز گذشته ۱۲/۴ درصد کاهش یافته و به ۷۷/۳۰ دلار رسیده است.

منبع: Contelegraph

ترا بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.