چارلز هاسکینسون: نمی‌توانم همکاری کاردانو با آمازون را تأیید یا رد کنم!

چارلز هاسکینسون: نمی‌توانم همکاری کاردانو با آمازون را تأیید یا رد کنم!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۰

اخیرا اخباری منتشر شده، مبنی بر این که کاردانو و آمازون قصد همکاری با یکدیگر را دارند. این خبر برای بسیاری از افرادی که در حوزه رمزارز کاردانو یا همان ADA سرمایه گذاری کرده‌اند، به عنوان یک خبر خوب محسوب می‌شود، چرا که قادر خواهند بود با استفاده از ارز دیجیتال خود، در آمازون خرید و فروش انجام دهند. اما همکاری کاردانو با آمازون به صورت رسمی از سوی هر دو طرف تایید و یا رد نشده است. در ادامه با بیتستان همراه باشید تا جزئیات این همکاری را در اختیارتان قرار دهیم.

همکاری کاردانو با آمازون

مدیرعامل Input Output Global و بنیانگذار پلتفرم بلاک چین کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در مورد نظرسنجی که در توییتر انجام شده بود، اظهار نظر کرد و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا غول عرصه تجارت الکترونیک یعنی آمازون قصد همکاری با کاردانو را دارد یا خیر؟ چنین گفت:

من نمی‌توانم هر گونه همکاری احتمالی کاردانو و آمازون را به صورت رسمی تایید و یا رد کنم!

ماجرای واکنش چارلز هاسکینسون به این مورد از این قرار است که یکی از طرفداران رمزارز کاردانو به نام پیتر نیروپ، در صفحه توئیتر خود که نزدیک به ۳۲ هزار دنبال کننده دارد، نظرسنجی برگزار کرد؛ مبنی بر این که آیا کاردانو و آمازون در آینده‌ای نزدیک، با یکدیگر همکاری خواهند کرد؟

همکاری احتمالی کاردانو و آمازون

در مجموع ۳،۹۴۹ نفر در روند رای گیری شرکت کردند. ۶۷٫۹ درصد شرکت کننده‌گان انتظار دارند که این مشارکت رخ دهد، اما ۳۲٫۱ درصد معتقدند که این اتفاق نمی‌افتد.

چارلز هاسکینسون نیز در مورد این نظرسنجی چنین گفت:

اگر چنین مشارکتی در حال انجام و پایه ریزی باشد، من از آن مطلع نیستم.

آمازون اخباری مبنی بر آمادگی برای پذیرش بیت کوین و رمزارز ADA را تکذیب می‌کند، اما به تازگی برای استخدام چند تن از متخصصان حوزه رمزنگاری اقدام کرده است.

یکی از عوامل اصلی رشد قیمت بیت کوین و نرخ ارز سایر کوین‌ها در بازار کریپتوکارنسی، وجود این شایعه بود که غول تجارت الکترونیک، آمازون آماده پذیرش بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و ADA در اواخر امسال است.

این شایعه در ۲۵ جولای به بیرون درز پیدا کرد و منتشر کننده آن ناشناس بود. اما همین شایعه باعث شد تا بیت کوین از منطقه ۳۳،۸۰۰ دلاری به سمت منطقه ۴۰،۰۰۰ دلاری رشد پیدا کند.

با این حال، روز بعد یعنی ۲۶ جولای، آمازون به صورت رسمی این ادعا را رد کرد. با این وجود، شرکت آمازون اعلام کرد که به دنبال ارزهای دیجیتال و محصولات بلاک چین است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.