همکاری گوگل با بکت، یکی از موسسات مالی متمرکز در ارزهای دیجیتال

همکاری گوگل با بکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۰

رمزارزها بیشتر از هر روز دیگر توجه کمپانی‌های بزرگی مثل گوگل را به خود جلب کرده‌اند و این کمپانی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند ارزهای دیجیتال را وارد حوزه فعالیت خود کرده و در پیشرفت این ارزها نقش داشته باشند. از این رو شرکت بزرگ و بسیار معتبر گوگل به تازگی با شرکت بکت که یک موسسه مالی متمرکز در حوزه ارزهای دیجیتال است، همکاری کرده. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات همکاری گوگل با بکت بیشتر بپردازیم.

همکاری گوگل با بکت

Google با Bakkt همکاری می‌کند تا ارزهای دیجیتال را بیشتر وارد جریان خدمت رسانی خود کند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در ۸ اکتبر، شرکت Bakkt که یک موسسه مالی متمرکز بر ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی است، با غول فناوری جهان یعنی گوگل که در Mountain View مستقر می‌باشد، مشارکت کرده.

به عنوان بخشی از این قرارداد Google Pay اقدام به پشتیبانی از Visa کارت مجازی Bakkt که در ماه ژوئن راه اندازی شده، خواهد کرد.

این کارت بانکی شرکت Bakkt امکان خرید کالا و خدمات با بیت کوین یا موجودی نقدی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، شرکت بکت از قابلیت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی Google Cloud برای انجام تجزیه و تحلیل داده‌های مورد نیاز خود بهره خواهد برد.

گوین مایکل (Gavin Michael)، مدیرعامل Bakkt ادعا می‌کند که این همکاری، قدرت شرکت را در صنعت ارزهای دیجیتال و حوزه شکرت‌های مالی نشان می‌دهد:

این مشارکت گواهی بر موقعیت قوی Bakkt در بازار دارایی‌های دیجیتالی است تا مشتریان را قادر سازد از دارایی‌های دیجیتالی خود در سریع‌ترین زمان و به صورت کاملا ایمن و مطمئن استفاده کنند.

Bakkt که انتظار می رود این ماه از طریق ادغام SPAC بیشتر در بین مردم و فعالان این حوزه به چشم آید، در اواخر ماه مارس یک کیف پول جدید برای دارایی‌های دیجیتالی مختلف ارائه کرد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.