حذف مونرو از فهرست خرید و فروش صرافی کراکن در بریتانیا!

حذف مونرو از فهرست خرید و فروش کراکن در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

مونرو (Monero) یک ارز دیجیتال امن و خصوصی بازار دیجیتال است که از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می‌کند. براساس گزارشات ارائه شده، به تازگی صرافی کراکن اعلام کرده که رمزارز مونرو را از لیست خرید و فروش برای مشتریان بریتانیایی حذف می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر حذف مونرو از فهرست خرید و فروش کراکن در بریتانیا مطلع شوید.

ارز دیجیتال مونرو (Monero)که مانند بیت کوین یک ارز دیجیتال قابل استخراج است، از این پس قابل معامله در صرافی کراکن برای مشتریان بریتانیایی نخواهد بود.

کراکن، هشتمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، در ایمیلی اعلام کرد که رمزارز Monero (XMR) را مطابق با مقررات بریتانیا از فهرست رمزارزهای قابل معامله در این صرافی توسط کاربران بریتانیایی حذف می‌کند. این پلتفرم تمام فعالیت‌های تجاری XMR را متوقف و تمامی کیف‌پول‌های آن را بعد از روز ۲۶ نوامبر غیرفعال خواهد کرد.

رمزارزهایی مانند Monero آدرس کیف پول عمومی و مبالغ پرداخت شرکت‌کنندگان را هنگامی که تراکنش‌های آن‌ها در بلاک چین ظاهر می‌شود، مبهم و ردیابی دیجیتالی تراکنش‌ها را غیرممکن می‌کند.

حامیان این رمزارز ادعا می‌کنند که با توجه به اینکه آدرس‌های کیف پول عمومی و تراکنش‌های افراد را نمی‌توان با اطلاعات مشتری خود که در صرافی‌ها ذخیره می‌شود مقایسه کرد، این نوع رمزارزها حریم خصوصی شخصی بیشتری به کاربران ارائه می‌دهند.

با این حال منتقدان این رمزارز می‌گویند که ماهیت غیرقابل ردیابی این رمزارز منجر به پذیرش آن‌ها توسط مجرمان می‌شود. در نتیجه، این نوع ارزها از سوی صرافی های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

عدم پشتیبانی برخی صرافی‌ها از رمزارز مونرو

سال گذشته صرافی کوین‌بیس نیز از لیست کردن رمزارز مونرو خودداری کرده بود و دلیل آن‌را نگرانی‌های نظارتی اعلام کرد. علاوه بر این در اوایل ژانویه صرافی Bittrex، رمزارز مونرو را از لیست پشتیبانی خود حذف کرد.

علیرغم واکنش فزاینده موسسات مالی متمرکز و ارگان‌های اداری علیه کوین‌های حریم خصوصی، آن‌ها همچنان در بین کاربران ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته‌اند. به گفته CoinGecko، ارزش کل بازار تمام سکه‌های حریم خصوصی اکنون نزدیک به ۱۵ میلیارد دلار است.

منبع خبر: cointelegraph

مونرو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.