کریگ جانسون: اگر بیت‌کوین به سطح ۲۶ هزار دلار برسد، روند نزولی پایان خواهد یافت

نظر کریگ جانسون در مورد پایان روند نزولی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: کریگ جانسون (Craig Johnson) یکی از تحلیلگران مطرح بازار و تکنسین ارشد بازار در بانک سرمایه‌گذاری Piper Sandler Companies اخیرا پیش بینی کرده که روند نزولی بیت‌کوین می‌تواند تمام شود. نظر کریگ جانسون در مورد پایان روند نزولی بیت کوین به این صورت است که بیت‌کوین باید به بالای سطح ۲۶ هزار دلار رسیده و تثبیت شود تا روند نزولی به اتمام برسد.

نظر کریگ جانسون در مورد پایان روند نزولی بیت کوین

کریگ جانسون (Craig Johnson) تکنسین ارشد بازار در بانک سرمایه‌گذاری Piper Sandler Companies، معتقد است که اگر بزرگترین ارز دیجیتال بازار کریپتو بتواند به بالاتر از سطح ۲۶,۰۰۰ دلار برسد، روند نزولی پایان خواهد یافت. به گفته این تحلیلگر، رسیدن قیمت به بالای ۲۶ هزار دلار می‌تواند مقدمات شروع روند صعودی را بچیند.

بیت کوین تاکنون تلاش زیادی کرده تا دوباره روند صعودی را از سر بگیرد، اما در حال حاضر با قیمت ۲۰,۴۰۰ دلار در صرافی Bitstamp معامله می‌شود.

جانسون اعتقاد دارد که پیش‌بینی دقیق قیمت بیت‌کوین پیچیده است، زیرا این ارز دیجیتال هیچ پایه و پشتوانه خاصی ندارد. البته باید بیان کنیم که این تحلیلگر هیچ نشانه‌ای برای تغییر روند در آینده‌ی نزدیک ندیده است.

جفری هالی (Jeffrey Halley) نیز اخیراً اظهار داشت که سطح ۱۷,۵۰۰ دلار برای بیت‌کوین بسیار حیاتی است و می‌تواند موجب مرگ یا جان گرفتن این ارز دیجیتال شود. وی گفته اگر گاوها نتوانند این سطح را حفظ کنند، بیت‌کوین به سطوح خیلی پایین‌تر نیز سقوط خواهد کرد.

بیت کوین در ماه گذشته برای مدت کوتاهی به سطح ۱۷,۶۰۰ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از اواخر دسامبر ۲۰۲۰ بود.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.