پروتکل نقدینگی سولانا بسته شد: هکرها دوباره به سولانا حمله کردند

بسته شدن پروتکل نقدینگی سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۱

بسته شدن پروتکل نقدینگی سولانا خبری بود که سرمایه‌گذاران را شدیدا نگران کرد. این پروتکل که توسط هکرها، هک شده بود برای جلوگیری از خروج نقدینگی از شبکه، تعلیق شد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

بسته شدن پروتکل نقدینگی سولانا

Crema Finance، که یک پروتکل نقدینگی متمرکز بر روی بلاک‌چین سولانا می‌باشد مورد حمله هکری قرار گرفت و مقدار قابل توجهی (نامشخصی) از وجوه خود را از دست داد.

Crema Finance بلافاصله پس از هک شدن پروتکل خود، خدمات نقدینگی را به حالت تعلیق درآورد تا از تخلیه ذخایر نقدینگی، توسط هکر خودداری کند.

بسته شدن پروتکل نقدینگی سولانا

هنری دو، یکی از بنیانگذاران Crema Finance، در این مورد توضیح داد و گفت که تحقیقات روی این مسئله آغاز شده است. وی بیان کرد:

ما با برخی از شرکت‌های امنیتی در حال همکاری هستیم. همچنین Solana ،Solscan و Etherscan از این پلتفرم برای حل مشکل پیش آمده پشتیبانی می‌کنند. ما هرگونه به روز رسانی را از طریق حساب رسمی توییتر اعلام خواهیم کرد.

البته این شرکت هنوز به‌روزرسانی ارائه نکرده است. در همین راستا جامعه کریپتو توییتر، تلاش کرد تا کیف پول هکر را ردیابی کند و درک بهتری از وضعیت داشته باشد.

HarveyMackinto2 که عضو انجمن کریپتو است بر اساس تحقیقات شخصی خود ظاهرا آدرس کیف پول هکر را شناسایی کرده است. کیف پول هکر مورد نظر دارای ۶۹,۴۲۲٫۸۹ توکن سولانا (SOL) است که ارزشی بیش از ۲٫۳ میلیون دلار دارد.

@HarveyMackinto2 که عضو انجمن کریپتو

با این حال، سایر اعضای جامعه کریپتو معتقد هستند که هکر ۹۰ درصد از کل نقدینگی هک شده را از برخی از استخرهای Crema Finance خارج کرده است.

هنری دو تأیید کرد که تمام عملکردهای پروتکل به دلیل جلوگیری از خروج نقدینگی شبکه به حالت تعلیق درآمده و از سرمایه‌گذاران خواست برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانند.

باید به این نکته توجه داشته کرد که Crema Finance با Cream Finance که یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز مالی DeFi است، تفاوت دارد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.