رشد ۵ درصدی دوج‌کوین پس از انتقاد ایلان ماسک!

انتقاد ایلان ماسک از بایننس و رشد ۵ درصدی دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آذر ۱۴۰۰

براساس گزارشات به دست آمده از u.today، پس از اینکه ایلان ماسک در آخرین توییت خود در حمایت از جامعه طرفداران دوج‌کوین، از چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس در مورد وضعیت دوج کوین سؤال کرد،  این میم شاهد یک افزایش قیمت شد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر انتقاد ایلان ماسک از بایننس و رشد ۵ درصدی دوج کوین مطلع شوید.

انتقاد ایلان ماسک از بایننس و رشد ۵ درصدی دوج کوین

براساس گزارشات، این توییت ایلان ماسک که مرتبط با مشکلات اخیر سرمایه‌گذاران دوج‌کوین با بایننس بود، منجر به رشد ۵ درصدی این رمزارز شد. به نظر می‌رسد این مشکلات ناشی از بروزرسانی هسته شبکه دوج‌کوین باشد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در تراکنش‌ها و برداشت‌های این صرافی شده است.

انتقاد ایلان ماسک از بایننس و رشد ۵ درصدی دوج کوین

با این حال با گذشت یک هفته از رخ دادن اولین مشکل، سرمایه‌گذاران دوج‌کوین همچنان با مشکلات برداشت مواجه هستند.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

ایلان ماسک چه کسی است؟

ایلان ماسک یکی از حامیان معروف رمزارز دوج‌کوین است که نظرات خود را نسبت به آینده این سکه بیان کرد. پیش از این، او از کاربری پشتیبانی می‌کرد که به جامعه Dogecoin پیشنهاد داده بود که از صرافی‌ها به عنوان کیف پول استفاده نکنند و وجوه را فقط در کیف پول‌های خصوصی نگهداری کنند.

رشد دوج کوین

در اوایل سال جاری، ماسک پیشنهاد کرد که کارمزدهای Dogecoin را کاهش دهد تا شبکه به عنوان یک شبکه پرداخت که می‌تواند برای نیازهای روزمره استفاده شود، کافی و قابل اعتمادتر شود.

منبع خبر: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.