صرافی Crypto.com مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرد و FTX نیز در ژاپن لانچ خواهد شد

ورود Crypto.com به بازار دبی و FTX به ژاپن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

صرافی Crypto.com قبل از دریافت مجوز کامل فعالیت در دبی، مجوز “کوتاه مدت” فعالیت در این کشور را  دریافت کرد. همچنین صرافی FTX در یک پستبیان کرد که لانچ  FTX در ژاپن به این صرافی اجازه می‌دهد تا مستقیما با تنظیم کننده‌های ژاپنی همکاری کند. برای خواندن جزئیات خبر ورود Crypto.com به بازار دبی و FTX به ژاپن  با بیتستان همراه باشید.

ورود Crypto.com به بازار دبی و FTX به ژاپن

صرافی‌های Crypto.com و FTX که دو مورد از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان هستند، تصمیم دارند در بازارهای جدیدی قدم بگذارند. این تصمیم با دریافت مجوز فعالیت موقت در دبی از طرف Crypto.com و راه‌اندازی شعبه ژاپن FTX عملی شد.

صرافی Crypto.com در ۲ ژوئن اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) مجوز موقت فعالیت به این صرافی اعطا کرده است.

این صرافی گفت که VARA قبل از صدور مجوز کامل عملیاتی که انتظار می‌رود به زودی آن را نیز دریافت کند، بررسی‌ها و سایر کارهای الزامی را انجام خواهد داد.

Crypto.com در ماه مارس اعلام کرد که پس از تصویب قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال و دریافت مجوز از VARA تصمیم دارد در دبی یک دفتر، افتتاح کند.

FTX شعبه ژاپن راه‌اندازی شد

صرافی FTX که با فعالیت‌های اخیرش از Coinbase پیشی گرفته و به دومین صرافی متمرکز بزرگ از نظر حجم معاملات تبدیل شده است، پس از خرید صرافی Liquid در ماه فوریه، FTX Japan را برای خدمات رسانی به مشتریان ژاپنی خود راه‌اندازی کرد.

کشور ژاپن قوانین سختگیرانه‌ای برای صرافی‌های رمزنگاری دارد که می‌خواهند در این کشور فعالیت کنند و آژانس خدمات مالی (FSA) که تنظیم‌کننده یا رگیولاتور رمزارز است، نیز اذعان دارد که این قوانین کار را برای صرافی‌ها بسیار سخت می‌کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.