Crypto.com تاییدیه فعالیت در بریتانیا را دریافت کرد

اعطای تاییدیه فعالیت به Crypto.com در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

صرافی Crypto.com برای فعالیت خود در بریتانیا تاییدیه دریافت کرد. اعطای تاییدیه فعالیت به Crypto.com در بریتانیا، این صرافی را قادر می‌سازد تا هر نوع خدماتی که شامل مبادله یک رمزارز با رمزارز دیگر یا مبادله کریپتو با فیات و بالعکس باشد را ارائه دهد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

اعطای تاییدیه فعالیت به Crypto.com در بریتانیا

Crypto.com، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. اخیرا این صرافی بر روی فعالیت‌های پلتفرم‌های مرتبط، نظارت جدی‌تری انجام می‌دهند.

صرافی رمزارز Crypto.com روز سه شنبه از FCA تاییدیه فعالیت در بریتانیا را دریافت کرد. این صرافی از این پس می‌تواند در بریتانیا فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال را انجام دهد.

جزئیات این تاییدیه فعلا به طور کامل منتشر نشده است و Crypto.com و FCA نیز فعلا در مورد آن اظهار نظری نکرده‌اند.

با این حال، وب سایت FCA اعلام کرد که مشاغل مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری در بریتانیا، باید برای دریافت تاییدیه ثبت نام کنند. چرایی نیاز به ثبت نام:

  • رعایت قوانین پولشویی
  • رعایت مقررات تامین مالی تروریسم
  • ​​رعایت قوانین انتقال وجوه

سازمان FCA همچنین فهرستی از ۲۴۸ کسب‌وکار بریتانیایی را تهیه کرده که به نظر می‌رسد فعالیت دارایی‌های رمزنگاری‌شده را انجام می‌دهند که در FCA برای اهداف مبارزه با پولشویی ثبت نشده‌اند و این قضیه می‌تواند برای امنیت مالی کاربران این کشور دردسرساز باشد.

این کسب‌وکارهای تعیین شده باید تا ۹ ژانویه ۲۰۲۱ در FCA ثبت شوند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. سازمان FCA دارای اختیارات اجرایی است که به این سازمان اجازه می‌دهد شرکت‌ها را بررسی و در صورت نیاز جریمه کند.

اعطای تاییدیه فعالیت به Crypto.com در بریتانیا

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.