میزان استفاده از کارت‌های اعتباری کریپتو شدیدا افزایش یافته است

افزایش میزان استفاده از کارت های اعتباری کریپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۱

با افزایش میزان استفاده از کارت های اعتباری کریپتو احتمال این که این کارت‌ها جایگزین کارت‌های اعتباری سنتی شوند بسیار زیاد است. گزارشات اخیر نشان می‌دهند افراد برای خرید، بیشتر تمایل به استفاده از کارت‌های اعتباری کریپتو دارند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش میزان استفاده از کارت های اعتباری کریپتو

بر اساس نظرسنجی اخیر احتمال دارد کارت‌های اعتباری کریپتو جای کارت‌های اعتباری معمولی و قدیمی را به کلی بگیرند. کارت‌های ویزای Crypto.com و ویزای BlockFi را در نظر بگیرید که استفاده از آن‌ها شدیدا افزایش یافته و می‌توان از آن برای خرید و پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد.

نشانه‌های دیگر حاکی از این است که ۴۶ درصد از دارندگان کارت اعتباری کریپتو قصد دارند از کارت‌های اعتباری رمزنگاری خود برای خریدهای روزانه‌ی خود استفاده کنند و ۸۰ درصد از جامعه آماری معتقد هستند که بیت‌کوین به طور کامل جایگزین کارت‌های اعتباری سنتی خواهد شد.

محققان این نظرسنجی می‌گویند:

تصور این که مصرف کنندگان، ارز دیگری غیر از دلار آمریکا را ترجیح دهند، سخت است. اما ظاهراً بسیاری از کاربران در واقعیت ارزهای دیگر را نسبت به دلار آمریکا ترجیح می‌دهند. طبق گزارشات و آمارهای به دست آمده می‌توان گفت که بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت‌کوین (LTC) به دیگر ارزهای دیجیتال ترجیح داده می‌شوند.

افزایش میزان استفاده از کارت های اعتباری کریپتو

با گسترش فضای ارزهای دیجیتال، پاسخ دهندگان به این نظرسنجی بیان کردند که برای استفاده از کارت‌های اعتباری رمزنگاری خود، انواع مختلفی از پاداش‌های رمزنگاری را دریافت می‌کنند که این خود در افزایش استفاده از این کارت‌ها بی‌تاثیر نیست. این پاداش‌ها شامل توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) هم می‌شوند.

CouponFollow، شرکتی که این تحقیق را انجام داده است، می‌گوید:

طبق آمار، ۹۵ درصد از دارندگان کارت اعتباری کریپتو، علاقه‌مند به دریافت NFT به عنوان پاداش کارت اعتباری رمزنگاری هستند. اکثر کارت‌های اعتباری، هنگام صرف غذا، خرید خواربار یا خرید بلیت‌های کنسرتی، پول دیجیتالی پاداش می‌دهند. در میان جامعه‌ی آماری مورد تحقیق ما، محبوب‌ترین کارت اعتباری پاداش کریپتو ویزا BlockFi Rewards است که در حال حاضر ۴۰ درصد از آن استفاده می‌کنند.

جوایز کارتهای کریپتو

منبع: beincrypto

اتریوم بیت کوین لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.