ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۲ تریلیون دلار نیز بالاتر رفت

عبور ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۲ تریلیون دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

امروز ارزش کل بازار رمزارزها از ۲ تریلیون دلار نیز عبور کرد. تحلیل‌گران یکی از دلایل افزایش شدید ارزش کل بازار را افزایش ارزش بیت‌کوین می‌دانند. برای خواندن جزئیات خبر عبور ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۲ تریلیون دلار با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های به دست آمده از CoinGecko، بیت‌کوین دوباره به سمت ۴۵ هزار دلار حرکت کرده و باز هم در حال افزایش است. این جهش در قیمت بیت‌کوین دلیل عبور ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۲ تریلیون دلار محسوب می‌شود.

طبق تحلیل داده‌های ثبت شده در منابع معتبر، آخرین باری که ارزش بازار رمزارز به ۲ تریلیون دلار رسید، آگوست ۲۰۲۱ بود.

ارزش توکن‌های اصلی در حال افزایش است

هفته گذشته، ارزش بیت‌کوین و اتریوم افزایش یافت. ارزش بیت‌کوین با یک جهش، ۱۴ درصد و ارزش اتریوم با جهشی ۱۲ درصدی، بالا رفت.

لونا، توکن اصلی Terra، در هفته گذشته شاهد افزایش نجومی بود. ارزش این توکن از هفته پیش تا به امروز ۷۰ درصد افزایش داشته و اکنون با قیمت ۹۴ دلار در بازار معامله می‌شود.

SOL، توکن سولانا و دیگر توکن‌های لایه ۱ مانند AVAX توکن Avalanche و DOT توکن Polkadot نیز به وضعیت بازار پاسخ مثبت داده و ارزششان بالا رفته است.

ارزش SOL در این هفته ۱۸٫۵% افزایش یافت. در همین حین ارزش توکن AVAX تقریبا ۱۶ درصد و ارزش توکن DOT نزدیک به ۱۳ درصد بالا رفت.

ارزش بازار بیت‌کوین از روبل روسیه پیشی گرفت

بعضی از تحلیلگران نیز معتقد هستند که یکی از دلایل این افزایش ارزش کل بازار، کنترل سرمایه روسیه است.

با وضعیت جدید بازار، بیت‌کوین اکنون ارزش بازار بیشتری نسبت به بازار روبل روسیه که به سرعت در حال از دست دادن ارزش خود است، دارد.

در حال حاضر ارزش بازار بیت‌کوین تقریباً ۸۳۵ میلیارد دلار است در حالی که ارزش بازار روبل حدودا به ۶۲۶ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: coindesk

آوالانچ اتریوم بیت کوین پولکادات سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.