مجموع ارزش بازار کریپتو به ۱ تریلیون دلار رسید

رسیدن ارزش بازار کریپتو به ۱ تریلیون دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: پس از مدت‌ها انتظار، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال دوباره افزایش یافت و به ۱ تریلیون دلار رسید. رسیدن ارزش بازار کریپتو به ۱ تریلیون دلار باعث افزایش امیدواری کاربران به دارایی‌های دیجیتال شد، ولی Mark Haefele به گاوهای بازار هشدار داد که بازار تا مدتی بی‌ثبات خواهد بود و گاوها نباید خیلی از این رشد خوشحال شوند.

رسیدن ارزش بازار کریپتو به ۱ تریلیون دلار

ارزش بازار دارایی‌هایی دیجیتال مدتی بود که در روند نزولی قرار داشت، اما در 24 ساعت گذشته به سبب رشد قیمت برخی از رمزارزها، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری پیدا کرد و دوباره به 1 تریلیون دلار رسید. این رشد خبر خوبی برای صاحبان دارایی‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهند که روز سه‌شنبه بعد از سودهای قابل توجه به دست آمده توسط کاربران و صاحبان ارزهای دیجیتال، مجموع ارزش بازار این ارزها به ۱ تریلیون دلار رسید.

طی 24 ساعت گذشته، بیت‌کوین (BTC) در صرافی Bitstamp به ۲۰,۴۶۹ دلار صعود کرد که بالاترین سطح خود از ۱۳ سپتامبر است. ارزش آلت‌کوین‌های اصلی مانند اتریوم (ETH) و XRP نیز در 24 گذشته افزایش یافته است.

همچنین شاخص S&P 500 نیز ۵/۷ درصد افزایش یافت و بهترین رشد دو روزه خود را از ابتدای سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند.

Mark Haefele، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری UBS Global Wealth Management، هشدار داد که بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً طی یک یا دو سال پیش رو بی‌ثبات خواهند بود، به این معنی که گاوها نباید از این بهبود وضعیت خوشحال شوند.

همچنین انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا برای چهارمین بار متوالی نرخ بهره کوتاه مدت را ۷۵ واحد پایه افزایش دهد که بدون شک می‌تواند اثر زیادی روی بازار رمزارزها داشته باشد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.