گزارش روزانه بازار رمزرازها (۲۳ بهمن ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال بیت کوین و تحلیل فاندامنتال بازار رمزارزها در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بیت کوین در دو روز گذشته با ریزش بیش از ۵ درصد، بار دیگر بازار رمزارزها را قرمزپوش کرد. آلت‌کوین‌های بازار با ریزش بیت کوین دچار ریزش‌های شدید شدند و هنوز نتوانسته‌اند بازیابی قیمترا تجربه کنند.

هم‌چنین امروز سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار، در حدود ۴۲.۲ درصد از حجم کل بازار رمزارزها را تشکیل داده است. با رشدهای اخیر بیت این شاخص هم رشد نسبتا خوبی را تجربه کرده است.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع

بعد از یک هفته‌ی صعودی در نمودار بیت کوین، با ریزش‌های دو سه روز اخیر، شاخص ترس و طمع نیز که به محدوده‌ی خنثی وارد شده بود امروز به عدد ۴۴ رسید که نشان‌دهنده‌ی ترس معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است.

در ادامه، تحلیل تکنیکال بیت کوین را با هم مرور خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال بیت کوین

ابزار فیبوناچی در تحلیل تکنیکال، سطوح حمایتی و مقاومتی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا از نقاطی که ممکن است قیمت دچار ریزش شود یا مورد حمایت قرار بگیرد آگاه شویم. این ابزار در تحلیل بازار کریپتوکارنسی هم بسیار کاربردی است.

همانطور که در چار بیت کوین مشخص است با انداختن این ابزار روی دو موج اصلی بیت کوین یک محدوده‌ی مقاومتی شدید فیوناچی روی عدد ۴۵ هزار دلار در چارت بیت کوین قابل مشاهده بوده است و قیمت بیت کوین هم دقیقا از همانجا برگشته است.

فعلا فاز نزولی بیت کوین را می توان پول‌بک دانست اما این امکان وجود دارد که برای بار دوم در محدوده ی 40 هزار دلار حمایت نشود در نتیجه در صورت حمایت نشدن بیت کوین در این قیمت، باید انتظار ریزش نمودار تا حمایت‌های ضعیف‌تر بعدی را داشته باشیم.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • شرکت اینتل (Intel) بزرگترین شرکت سازنده‌ی پردازنده‌های رایانه‌ای قرار است امسال به فضای بلاک‌چین و کریپتوکارنسی وارد شود. درحال حاضر برنامه‌ی این شرکت روی کارت‌های گرافیکی مناسب استخراج و با مصرف کم برق است
  • رئیس بانک مرکزی مجارستان از غیرقانونی شدن رمزارزها در این کشور حمایت کرده است. بر اساس گزارشات منتشر شده وی هم‌چنین از ممنوع شدن استخراج رمزارزها نیز حمایت کرده است

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

 

ارزهای ترند بازار رمزارزها

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.