گزارش روزانه بازار رمزارزها (۲۴ بهمن ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال بیت کوین و تحلیل فاندامنتال بازار رمزارزها در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

ریزش‌های اخیر قیمتی بیت کوین هنوز ادامه دارد. قیمت فعلی معامله‌ی این رمزارز در حدود ۴۲,۳۰۰ دلار است. حجم بازار ارزهای دیجیتال نیز با افزایش ریزش‌ها و افزایش ترس سرمایه‌گذاران کاهشی چشمگیر از ۲ تریلیون دلار به ۱.۷ تریلیون دلار داشته است.  با بیتستان همراه باشید تا حرکات آینده‌ی بازار را از دست ندهید.

امروز بیت کوین و سایر رمزارزها در تلاش هستند تا یک بازیابی قیمتی را تجربه کنند، سلطه‌ی (Dominance) بیت کوین با یک مقدار کاهش، ۴۱.۶ درصد از حجم کل بازار ارزهای دیجیتال را در دست دارد و مقاوم بعدی متعلق به اتریوم با ۱۸.۲ درصد سلطه بر بازار رمزارزها است.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع امروز تفاوتی با شاخص روز گذشته نشان نمی‌دهد و هنوز روی عدد ۴۴ قرار دارد و نمایانگر ترس (Fear) سرمایه‌گذاران است. در صورت ریزش یا افزایش قیمت می‌توانیم انتظار کاهش یا رشد این شاخص را داشته باشیم.

در ادامه، تحلیل تکنیکال بیت کوین را با هم مرور خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته (خط روند صعودی):

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در تایم فریم ۴ ساعته، بیت کوین در مسیر صعودی در حال حرکت است و خط روند کشیده شده روند رشدهای آتی آن را نمایان می‌کند. ریزش‌های فعلی می‌توانند در محدوده‌ی ۴۰ هزار دلار با برخورد به خطر روند و حمایت استاتیکی این محدوده متوقف شوند.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که نمودارها عموما به خطوط روند خودشان گرایش دارند و در روندهای صعودی در صورت ریزش می‌توان مقصد بعدی آن‌ها را نزدیک‌ترین خط روند صعودی آن نمودار دانست.

اما بعد از این برخورد خواهد بود که سرنوشت بیت کوین در کوتاه مدت مشخص خواهد شد. در صورتی که این خط روند جواب دهد و از روند فعلی حمایت کند، انتظار صعودی شدن دوباره بیت کوین را خواهیم داشت. اما اگر قیمت این خط روند را به سمت پایین بشکند احتمال ریزش‌های بیشتر و از دست رفتن کانل ۴۰هزار دلار بسیار محتمل خواهد بود.

آلت کوین‌ها امروز با بلاتکلیفی بیت کوین درحال نوسانات جزئی هستند و رشدهای خوبی را تجربه نکرده‌اند. ارزهای XRP و Elrond به ترتیب رشدهایی ۸ و ۷ درصدی داشته‌اند و سایر آلت کوین‌ها در وضعیت بهتری به سر نمی‌برند.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • بازار متاورس‌‌ها بصورت انفجاری در حال رشد است و هرروز اخبار گوناگونی از این تکنولوژی انقلابی به گوش می‌رسد. یکی از تازه‌ترین قدم‌های رو به جلوی این تکنولوژی در حوزه املاک است. جدای از ساخت و سازها و امکان خرید خانه در دنیای متاورس این تکنولوژی با شبیه‌سازی دقیق خانه‌های واقعی می‌توانند به فروشندگان و خریداران املاک کمک بسیار فراوانی کنند.
  • مدیرعامل شرکت Uber، بزرگ‌ترین شرکت تاکسی‌های آنلاین در جهان ، قصد دارد در آینده‌ی نزدیک پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال بعنوان هزینه‌ی سفر را برای مسافران ممکن سازد.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای برتر روز

 

 

 

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.