گزارش روزانه بازار رمزارزها (۲۵ بهمن ۱۴۰۰)

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال بیت کوین و تحلیل فاندامنتال بازار رمزارزها در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

امروز بازار باز هم نزولی بود و بیش از یک درصد ریزش داشت. درحال حاضر بیت کوین در محدوده‌ی قیمت ۴۱۹۰۰ دلار معامله می‌شود. ریزش‌های بیت کوین تاثیر منفی در سایر آلت کوین‌ها هم گذاشته است. آیا ریزش‌های بیشتری در راه خواهد بود؟ با بیتستان همراه باشید.

تقریبا تمام آلت کوین‌ها امروز قرمزپوش شده‌اند. بیت کوین ۴۲.۶ درصد از سلطه (Dominance) بازار را در دست دارد. اتریوم هم، دومین رمزارز برتر بازار پس از بیت کوین، حدود ۱۸.۳درصد از بازار ارزهای دیجیتال در دست دارد.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع امروز عدد ۴۶ را نشان می‌دهد و چندان تفاوت معناداری با روز گذشته ندارد. شاخص ترس و طمع همبستگی بسیار مهمی با قیمت دارد بنابراین تا قیمت بیت کوین نتواند بازیابی شود،‌این شاخص هم رشد نخواهد داشت.

در ادامه، تحلیل تکنیکال بیت کوین را با هم مرور خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه (شتاب بازار):

تحلیل تکنیکال بیت کوین

ممنتوم یا شتاب بازار شاخصی حرفه‌ای برای پیش‌بینی روند است. تا پیش از هفته‌ی گذشته شتاب بازار نزولی بود، یعنی بازار رمزارزها به سمت ریزش‌ها تمایل بیشتری داشت تا رشدهای قیمت. اما در این هفته این معادله تا حدودی عوض شد.

بیت کوین در این هفته با حرکات صعودی متفاوت توانست مقاومت ۴۰ هزار دلاری را هم رد کند و بنابراین رمق تازه‌ای به بازار ارزهای دیجیتال بدهد. تا پیش از این رشدهای بیت کوین بسیار آهسته بود اما در این هفته صعود بیت کوین شکل متفاوتی داشت و این مسئله می‌تواند ما را به آینده‌ی این بازار امیدوار کند.

اگر محدوده‌ی ۴۰هزار دلاری را حمایت بیت کوین در نظر بگیریم، بیت کوین فعلا در فاز پول بک قرار دارد. اما پول‌بک‌های فعلی آن شتاب نزولی سریعی دارند و تنها مسئله‌ی نگران‌کننده در حال حاضر همین است. بسیار بهتر است اگر بعد از این شتاب نزولی بازار، بسیار آهسته‌تر شود. اگر ریزش‌ها شتاب فعلی را حفظ کند از دست رفتن حمایت ۴۰هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • هش‌ریت بیت کوین یک سقف تاریخی جدید ثبت کرد. با رشد بیش از ۳۱ درصدی این شاخص ، سقف تاریخی جدیدی را رقم زد. هش‌ریت بیت کوین نشان‌دهنده‌ی سختی شبکه برای استخراج بیت کوین توسط ماینرها است.
  • بلاک‌چین کاردانو امروز دوشنبه قرار است یک آپدیت تاریخی را روی شبکه اعمال کند. این بروزرسانی قرار است ظرفیت حافظه و تراکنش‌ها را در شبکه بلاک‌چین افزایش دهد.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند روز

 

 

بیت کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.