گزارش روزانه بازار رمزارزها (۱ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۰

بیت کوین در حالی که روز گذشته در تلاش برای بازیابی قیمت بود اما گرفتار فروش دوباره‌ی خرس‌ها (Bears) بازار کریپتوکارنسی‌ها شد و نتوانست حمایت ۴۰هزار دلاری را بیشتر از این حفظ کند و در حال حاضر روی قیمت ۳۹هزار دلار معامله می‌شود. با ریزش دوباره بیت کوین قیمت آلت‌ کوین‌ها هم دچار کاهش شده است. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین خواهیم پرداخت.

حجم بازار (Market Cap) ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته افزایش داشته است و از ۱.۸ تریلیون دلار به ۱.۹۹ تریلیون رسیده است. هم‌چنین سلطه (Dominance) بیت کوین به حدود ۴۱.۴ درصد از کل بازار رمزارزها رسیده است.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع بازار کریپتوکارنسی امروز ۲ واحد افزایش داشته و در حال حاضر روی عدد ۲۷ قرار دارد. این محدوده نشان‌دهنده ترس (Fear) اهالی بازار رمزارزها است.

تحلیل پرایس اکشن بیت کوین در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال بیت کوین

شتاب ریزش‌های اخیر بیت کوین دوباره تشدید شده است و کندل‌های نزولی آن، کندل‌هایی نزولی با بدنه‌های بلند هستند که این بسییار نگران‌کننده است. کندل‌های نزولی بلند نشان‌دهنده‌ی فروش‌های سنگین سرمایه‌داران و خرسی شدن فضای بازار ارزهای دیجیتال است.

بیت کوین درحالیکه در دو هفته‌ی اخیر رشد خوبی را تجربه کرده بود، تنها در عرض ۴ – ۵ روز تمام سود‌های گذشته را از سرمایه‌گذاران خود پس گرفت. درحال حاضر قیمت این رمزارز روی ۳۸,۸۰۰ دلار قرار دارد که یک محدوده‌ی حمایتی مینوری هم هست.

اگر بیت کوین سرعت ریزش‌ها را در این محدوده کمتر کند و بتواند چند روز روی همین محدوده حمایتی کف‌سازی کند، می‌توانیم به بازیابی دوباره قیمت بیت کوین امیدوار باشیم. اما در صورتی که شتاب فعلی حفظ شود نزدیک‌ترین محدوده حمایتی بیت کوین عدد ۳۵هزار دلار خواهد بود که حمایت قوی‌تری از حمایت فعلی است.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • روزانه اخبار متفاوتی از پذیرش رمزارزها در کشورهای مختلف جهان به گوش می‌رسد، به تازگی امارات هم قصد دارد تا به تسهیل پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال کمک کرده و پای سرمایه‌گذاران خارجی را به این حوزه باز کند.
  • صرافی رمزارزی هوبی (Huobi) میم‌کوین BabyDoge را به تازگی لیست کرده است. با لیست شدن BabyDoge در این صرافی، قیمت آن حدود ۳۰ درصد رشد داشت.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای برتر امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.