گزارش روزانه بازار رمزارزها (۴ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۰

روز گذشته بیت کوین که به کانال ۳۶,۵۰۰ دلاری وارد شده بود توانست با رشدی ۵ درصدی دوباره به محدوده‌ی ۳۸ هزار دلار برگشته و تا عدد ۳۸,۴۰۰ دلار هم رشد کرد. درحال حاضر بیت کوین در مرز ۳۸هزار دلار معامله می‌شود. آلت کوین‌ها هم با تاثیر از رشد اخیر بیت کوین بار دیگر سبز شدند.

با رشد اخیر بیت کوین، حجم بازار (Market Cap) ارزهای دیجیتال امروز چند درصدی رشد داشته است و در حدود ۱.۷۲ تریلیون دلار است. حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته نیز حدود ۷۷ میلیارد دلار بوده است. سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال حدود ۴۱.۸ درصد است.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع رمزارزها

شاخص ترس و طمع (Fear & Greed) تغییر محسوسی نسبت به روزهای گذشته نداشته است. این شاخص نسبت به دیروز ۵ واحد رشد داشته است و درحال حاضر عدد ۲۵ را نشان می‌دهد که همچنان در محدوده‌ی ترس شدید (Extreme Fear) قرار دارد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین تایم فریم ۴ساعته

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در تایم فریم ۴ساعته بیت کوین با برخورد به محدودده‌ی حمایتی ۳۶,۵۰۰ دلاری توسط گاوها (Bulls) حمایت شد و توانست نزدیک به ۵ درصد رشد کند. بنظر می رسد این محدوده‌ی حمایتی قوی‌تر از حمایت‌های قبلی ظاهر شده است.

اگر که قیمت در همین محدوده بتواند کف‌سازی کند، احتمال رشدهای کوتاه مدت بیت کوین قوی‌تر می‌شود. اولین مانعی که سر راه بیت کوین قرار دارد، مقاومت مهم ۴۰هزار دلاری است که به تازگی شکسته شد و بازار را دچار ریزش‌های ویرانگر کرد.

اما اگر بیت کوین از این محدوده باز هم دچار ریزش شود، ممکن است حمایت فعلی یعنی محدوده‌ی ۳۶,۲۰۰ و ۳۵,۵۰۰ دلاری نیز از دست برود. در اینصورت نزدیک‌ترین حمایت بیت کوین محدوده‌ی ۳۴ هزار دلاری خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • “گانرکوک” یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حقوقی بریتانیا پذیرش کریپتوکارنسی‌ها را آغاز کرده است. این شرکت حقوقی رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و حتی کاردانو و دوج‌کوین را هم بعنوان حق‌الزحمه می‌پذیرد.
  • با داغ‌شدن بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT)، به تازگی در نیویورک دستگاهی نصب شده است که NFTهای بلاک‌چین Solana را بفروش می‌رساند. این دستگاه از ویزاکارت و مسترکارت بعنوان پرداخت پشتیبانی می‌کند. یکی از اهداف ساخت این دستگاه، سخت بودن خرید NFT در بازارهای آنلاین است.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای برتر روز

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.