گزارش روزانه بازار رمزارزها (۵ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اسفند ۱۴۰۰

روز گذشته بیت کوین یک فاز بازیابی قیمت را پیش گرفته بود اما نتوانست رشدی پایدار را تجربه کند و در حالی که در قیمتی کمی بالاتر از ۳۹هزار دلار معامله می‌شد، امروز با بیش از ۷ درصد ریزش قیمت این رمزارز به ۳۴,۹۰۰ دلار رسیده است.

خبر آغاز عملیات نظامی روسیه علیه کشور اوکراین، به شدت روی قیمت بیت کوین تاثیر منفی گذاشت. قیمت بیت کوین حتی به مرز ۳۴هزار دلار هم رسید اما گاوها (Bulls) قیمت راحمایت کردند و اجازه ندادند بیشتر از این کاهش پیدا کند.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع هم‌چنان در محدوده‌ی ترس شدید (Extreme Fear) قرار دارد. امروز این شاخص با دو واحد کاهش به عدد ۲۳ رسیده است. اخبار منفی فاندامنتال بازار و ترس سرمایه‌گذاران بوضوح در  ریزش‌های قیمتی اخیر مشهود است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم هفتگی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در تایم فریم هفتگی خط روند صعودی بیت کوین قابل مشاهده است. تایم فرم هفتگی برای تحلیل بلند مدت بازار بکار می‌رود. درحال حاضر یکی از حساس‌ترین نقاط را در تاریخ بیت کوین شاهد هستیم.

همانطور که مشاهده می‌کنید خط روند صعودی هفتگی بیت کوین در حال لمس شدن است. اگر مانند گذشته قیمت به این خط روند واکنش نشان دهد، می‌توانیم انتظار رشد دوباره بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های آتی را داشته باشیم.

اما اگر این خط روند شکستته شود، و در زیر این محدوده کندل تثبیتی مشاهده کنیم، در هفته‌های آتی هم قیمت بیت‌ کوین نزولی خواهد بود و یک روند نزولی بلند مدت در چارت بیت کوین آغاز خواهد شد.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • روز گذشته پوتین رئیس جمهور روسیه، با اعلام فرمان عملیات نظامی علیه اوکراین، رسما جنگ را آغاز کرد. با شروع درگیری‌ها در مرز اوکراین قیمت بیت کوین دچار ریزش بسیار شدید شد.
  • در کل اخبار فاندامنتال مثبتی برای بیت کوین به گوش نمی‌رسد. اتحادیه اروپا هم اعلام کرده است که قصد دارد بخاطر مقابله با مشکلات زیست محیطی، ارزهای با الگوریتم اثبات کار مانند بیت کوین را ممنوع اعلام کند.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.