گزارش روزانه بازار رمزارزها (۷ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اسفند ۱۴۰۰

دو روز پیش با اعلام جنگ روسیه به اوکراین و آغاز جنگ، قیمت بیت کوین بیش از ۷ درصد ریزش داشت و تا حدود ۳۴,۴۰۰ دلار هم رسید. بیت کوین در این قیمت توسط گاوها (Bulls) با قدرت حمایت شد و دوباره به قیمت ۳۹,۸۰۰ دلار برگشت.

درحال حاضر بیت کوین در قیمت ۳۹,۱۱۸ دلار معامله می‌شود. قیمت این رمزارز صبح امروز به کانال ۴۰ هزار دلاری هم وارد شد اما بار دیگر در شکستن این محدوده ناکام ماند. در ادامه به تحلیل تکنیکال خواهیم پرداخت. سلطه (Dominance) بیت کوین در حال حاضر حدود ۴۱.۸ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال امروز به عدد ۲۶ رسیده است و هنوز در محدوده‌ی ترس (Fear) قرار دارد. البته نسبت به روزهای گذشته کمی بازیابی شده است اما هنوز بازار رمزارزها تا بدست آوردن دوباره اعتماد سرمایه‌گذاران راه زیادی در پیش دارد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم ۴ساعته

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در تایم فریم ۴ساعته کانال صعودی بیت کوین یکی از دلایل رشد دوباره قیمت آن بوده است. بیت کوین با برخورد به کف این کانال صعودی رشد خیلی خوبی را در یک روز پر از ریزش تجربه کرد.

درحال حاضر قیمت بیت کوین به میانه‌ی کانال رسیده است که خود یک سطح تکنیکالی (حمایتی، مقاومتی) بحساب می‌آید. علت ریزش امروز بیت کوین از قیمت ۴۰هزار دلار هم، همین خط میانه‌ی کانال صعودی است. علاوه بر این ۴۰هزار دلار یک سطح مقاومتی روانی هم محسوب می‌شود.

در صورتی‌ که قیمت از میانه‌ی کانال بالاتر برود و شاهد کندل تثبیتی در این محدوده باشیم، می‌توانیم انتظار رشد بیت کوین تا مقاومت بعدی یعنی حدود ۴۱,۲۰۰ دلار را داشته باشیم. در غیر اینصورت اگر قیمت دوباره از این محدوده مقاومتی ریزش کند مقصد بعدی کف کانال فعلی خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • درحالی که در سومین روز جنگ بین روسیه و اوکراین قرار داریم، اوکراین برای کمک‌های مالی به بیت کوین روی آورده است! حساب رسمی توییتر اوکراین یک آدرس کیف پول بیت کوین برای کمک‌های مالی منتشر کرده بود که تا الان نزدیک به ۵ میلیون دلار بیت کوین تا الان به این کیف پول واریز شده است.
  • تیم شیبااینو قرار است پورتالی اختصاصی برای توکن‌سوزی طراحی کند. ShibaSwap که یک صرافی غیرمتمرکز است در آپدیت‌های بعدی مجهز به این پورتال خواهد بود.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند بازار

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.