حجم معاملات تتر و بیت کوین در روسیه دوباره افزایش یافت

رکوردشکنی حجم معاملات تتر و بیت کوین در روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

با رکوردشکنی دوباره حجم معاملات تتر و بیت کوین در روسیه، حجم معاملات این دو ارز دیجیتال روز دوشنبه به بالاترین حد خود از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین رسیده است. برای بررسی بیشتر این با بیتستان همراه باشید.

رکوردشکنی دوباره حجم معاملات تتر و بیت کوین در روسیه

روز دوشنبه‌ی این هفته حجم معاملات جفت ارز BTC/RUB در بایننس به بالاترین سطح خود از زمان آغاز جنگ رسیده است. حجم معاملات این جفت ارز به ۱۹ میلیون دلار (۵۰۶ BTC) رسیده است. قبل از شروع این جنگ بالاترین سطح حجم معاملات این جفت ارز ۴۳۷ BTC بوده است.

حجم معاملات جفت ارز USDT/RUB نیز روز گذشته به بالاترین سطح خود بعد از شروع جنگ روسیه و اوکراین رسیده است. حجم معملات این جفت ارز در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۷ میلیون USDT رسیده است. در حالی که در روز آغاز جنگ این حجم معاملات ۳۴ میلیون USDT بوده است.

امروز بایننس نیز اعلام کرد که قصد دارد تا از تحریم‌های علیه روسیه تبعیت کرده و کارت‌های بانکی مسترکارت و ویزا که در داخل روسیه صادر شده و یا در داخل روسیه استفاده می‌شوند را مسدود کند.

همچنین روز دوشنبه حجم معاملات جفت ارز BTC/UAH در اوکراین به ۱۷ BTC رسید که بسیار کمتر از حجم این جفت ارز در روز شروع جنگ است. حجم معاملات جفت ارز BTC/UAH در روز آغاز جنگ ۷۹ BTC بوده است. حجم معاملات USDT نیز در این کشور کاهش یافته و از ۸/۶۹۶ میلیون دلار به ۶/۱۴۹ رسیده است.

با توجه به حجم معاملات صرافی کونا در اوکراین، روند نزولی حجم معاملات دو جفت ارز BTC/UAH و USDT/UAH از زمان آغاز جنگ مشهود است.

منبع: cryptonews

بیت کوین تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.