حضور نیمی از کیف پول‌های فعال در بازی‌های بلاک چین

حضور نیمی از کیف پول‌های فعال در بازی‌های بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۰

ارزهای دیجیتال و سیستم بلاک‌چین حضور بسیار گسترده‌ای در بازی‌های کامپیوتری و موبایلی دارند، از این رو نیمی از کیف پول‌های فعال در این حوزه، در بازی‌های بلاک‌چین به کار گرفته می‌شوند. همین امر سبب شده تا افراد علاوه بر بازی و سرگرمی، بتوانند درآمد هم داشته باشند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر حضور نیمی از کیف پول‌های فعال در بازی‌های بلاک چین بپردازیم.

حضور نیمی از کیف پول‌های فعال در بازی‌های بلاک چین

نیمی از کیف پول های رمزنگاری فعال در سه ماهه سوم سال، بازی بلاک چین انجام دادند. NFTهای درون بازی‌ها طی سه ماه گذشته، ۲/۳ میلیارد دلار فروش داشتند و Axies پرفروش‌ترین این NFTها بود.

بر اساس تحقیقات انجام شده، تعداد کیف پول‌های رمزنگاری شده شرکت کنندگان در بازی‌های بلاک چین در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

بر اساس گزارشات منتشر شده، کیف پول‌های فعال منحصر به فرد که به برنامه‌های NFT بازی متصل هستند، تا به حال در مجموع به ۷۵۴,۰۰۰ عدد رسیده؛ صنعت بلاک چین روزانه ۱/۵۴ میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد را در مدت سه ماه در خود ثبت کرده است، که با در کنار هم قرار دادن این ارقام، می‌توان متوجه شد که نیمی از این کیف پول‌ها در حوزه بازی‌های بلاک چین ثبت نام کرده‌اند.

معیار کیف پول فعال منحصر به فرد، به آدرس‌های منحصر به فردی اشاره دارد که با یک قرارداد هوشمند معین تعامل دارند، بنابراین لزوماً به کاربران فعال روزانه اشاره ندارد.

در ادامه این خبر را نیز مطالعه کنید

آینده بازی های کریپتویی چگونه پیش خواهد رفت؟

دلیل افزایش ورود این میزان کیف پول منحصر به فرد به بازی‌های بلاک‌چین، ارائه توکن و کسب درآمد از طریق آن عنوان می‌شود. جالب است بدانید که کلکسیون‌های NFT درون بازی، ۲/۳۲ میلیارد دلار فروش در طول سه ماهه سوم سال به خود اختصاص داده‌اند.

از ماه جولای تا سپتامبر حدود ۱۰/۶۷ میلیارد دلار حجم معاملات برای فضای NFT ثبت شده که نسبت به سه ماهه قبل کمی بیش از ۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

metaverse Axie Infinity یکی از بازوهای محرک اصلی بازی‌های بلاک چین بوده است. حجم معاملات Axie Infinity در سه ماهه سوم، ۲/۰۸ میلیارد دلار بود و در حال حاضر به ۲/۵۵ میلیارد دلار رسیده است.

DappRadar گزارش می‌دهد که بیش از ۶/۷ میلیون فروش تا به امروز انجام شده و حجم فعلی ۲۴ ساعته آن ۱۵/۲ میلیون دلار است.

ردیاب  NFT CryptoSlam بازی Axie Infinity را با ۵۰۴ میلیون دلار فروش در ۳۰ روز گذشته به عنوان پرفروش‌ترین مجموعه از نظر حجم فروش معرفی کرده است.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.