نهنگ ها در حال جمع‌آوری کدام آلت‌کوین‌ها هستند؟

آلت کوین هایی که نهنگ ها در حال جمع آوری آن ها هستند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۱

در حالی که بازار کریپتو طی دو ماه گذشته شاهد سقوط رمزارزهای زیادی بود ولی چندین نهنگ بزرگ از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و شروع به خرید و جمع‌آوری بعضی آلت‌کوین‌ها کردند. سوال اصلی این است که آلت کوین هایی که نهنگ ها در حال جمع آوری آن ها هستند کدامند؟ برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

طی دو ماه اخیر بازار کریپتو شاهد سقوط رمزارزهای زیادی بود که این قضیه خود باعث ایجاد فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران عمده یا نهنگ‌ها می‌شد. نهنگ‌ها با استفاده از این فرصت به دست آمده آلت‌کوین‌های مورد نظر خود را در کف قیمت خریداری کردند.

در این مدت کوتاه، ارزش کل بازار کریپتو با بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار کاهش به زیر ۹۰۰ تریلیون دلار رسید که پایین‌ترین سطح از اوایل سال ۲۰۲۱ است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که معاملات رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

اما این کاهش قیمت‌ها باعث افزایش خرید نهنگ‌های بزرگ نیز شد. داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Santiment نشان می‌دهد که انباشت سه توکن از دیگر توکن‌های بازار پیشی گرفته است.

انباشت سه توکن AAVE ،SAND و LRC شدیدا افزایش یافت

انباشت توکن AAVE، توسط نهنگ‌ها تا ۴۷ درصد افرایش یافت. کاهش ترس از فروپاشی DeFi نیز ممکن است علاقه نهنگ‌ها را به AAVE افزایش دهد.

SAND، توکن بومی متاورس The Sandbox، نیز یکی دیگر از توکن‌هایی بود که شدیدا انباشت شده و دلیل آن اعلام مشارکت‌های این پروژه است.

LRC، توکن بومی پروتکل Loopring که توکنی مبتنی بر اتریوم است، طی سه ماه گذشته شاهد جهش ۶ درصدی در تجمع نهنگ‌ها بود و دلیل آن را کاهش قیمت معقول آن می‌توان دانست.

ADA ،YFI و DOGE هولدرهای خود را از دست می‌دهند

اما از سوی دیگر، Cardano ،Yearn Finance و Dogecoin شاهد کاهش تعداد نهنگ‌های هولدر خود بودند.

به خصوص ADA که شاهد بزرگترین مهاجرت نهنگ‌ها بود و این قضیه باعث شد بیش از ۱۰ درصد از کل دارایی‌های ADA نهنگ‌ها در سه ماه گذشته کاهش یابد.

YFI همچنین پس از خروج ناگهانی بنیانگذار پرکار خود، آندره کرونیه، شاهد جریان ثابتی از کاهش هولدرها بوده است.

DOGE نیز محبوبیت خود را شدیدا از دست داد. همچنین توسعه این توکن در سال جاری به شدت کاهش یافته است و به معامله‌گران امید کمی برای خرید می‌دهد.

منبع: coingape

آوالانچ فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.