استرالیایی ها در کریسمس ارز دیجیتال هدیه می‌دهند!

خرید ارز دیجیتال برای هدیه کریسمس توسط استرالیایی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آبان ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، اغلب افراد به دنبال انتخاب و خرید هدیه مناسب هستند. بسیاری از استرالیایی‌هایی که با دنیای ارز دیجیتال آشنا هستند از این فرصت استفاده می‌کنند تا دارایی‌های دیجیتال به یکدیگر هدیه دهند. جزئیات خرید ارز دیجیتال برای هدیه کریسمس توسط استرالیایی ها را در ادامه بخوانید.

خرید ارز دیجیتال برای هدیه کریسمس توسط استرالیایی ها

خرید ارز دیجیتال برای هدیه کریسمس توسط استرالیایی ها شاید عجیب به نظر برسد، اما بیش از یک چهارم کاربران استرالیایی بازار ارزهای دیجیتال، قصد دارند از دارایی‌های دیجیتال به عنوان هدیه در کریسمس استفاده کنند.

در یک نظرسنجی در پلتفرم Crypto.com، تقریبا 2020 کاربر استرالیایی در رده سنی 18 تا 59 ساله شرکت کردند. از بین کسانی که در طی یک سال گذشته از ارزهای دیجیتال استفاده کرده بودند، 26درصد افراد اظهار کردند که در نظر دارند در کریسمس ارز دیجیتال هدیه بدهند یا هدایای مربوط به ارزهای دیجیتال بخرند.

در این نظر سنجی، 53 درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که در کریسمس امسال، برای خرید دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین یا اتریوم، برای عزیزانشان برنامه‌ریزی می‌کنند.

شکایت Miramax از کوئنتین تارانتیونو به دلیل پخش NFTهای فیلم Pulp Fiction

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

نتایج این نظرسنجی نشان داد که دارایی‌های رمزنگاری همانند سایر اقلام کادویی از هدایای محبوب در این فصل است. در این نظرسنجی 43 درصد از کسانی که قصد خرید هدایای مربوط به ارز دیجیتال را داشتند، گفتند که در حال حاضر به دنبال خرید این دارایی‌ها هستند.

حدود 42 درصد از شرکت‌کنندگان اظهار کردند که به خرید رمزارزها علاقه دارند و 35 درصد دیگر به خرید کتاب‌های رمزنگاری فکر می‌کنند. حدود یک سوم از افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند اعلام کردند که به هدیه دادن توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) فکر می‌کنند.

جاستین الشیخ (Justin El-Sheikh)، 18 ساله از ملبورن، که اخیرا از دبیرستان فارغ التحصیل شده است، قصد دارد امسال به دوستانش ارز دیجیتال هدیه بدهد. او در مصاحبه گفت:

بسیاری از دوستان من می‌خواهند به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوند اما نمی‌دانند چگونه شروع کنند. هدیه دادن ارز دیجیتال در کریسمس، یک ایده سرگرم کننده و متفکرانه است.

کارل موهان (Karl Mohan)، مدیر کل آسیا و اقیانوسیه در Crypto.com، اظهار داشت:

استرالیایی‌ها علاقه زیادی به پذیرش ارزهای دیجیتال و استفاده از آن‌ها در هزینه‌های روزانه دارند.

ارز دیجیتال هدیه کریسمس

در یک نظرسنجی که در سپتامبر برگزار شده بود، با بررسی 1000 شرکت‌کننده، مشخص شد که از هر شش استرالیایی یک نفر ارز دیجیتال دارد. حدود 9 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند دارای بیت کوین هستند. 8 درصد این افراد صاحب اتریوم بوده و 5 درصد دیگر دوج‌کوین دارند.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.