تبلیغ یک ارز دیجیتال در اینستاگرام برای کیم کارداشیان دردسر ساز شد!

تبلیغات ارز دیجیتال توسط کیم کارداشیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

به تازگی کیم کارداشیان یکی از مشهورترین افراد حوزه مجازی با ۲۵۱ میلیون فالوور در یک پست، یکی از ارزهای دیجیتالی به نام اتریوم مکس را تبلیغ کرده و از مخاطبان خود خواسته که در پی خرید این رمز ارز باشند تا بتوانند به سود بسیار بالایی دست پیدا کنند. اما کار به همین جا ختم نشد و همین تبلیغ باعث شد تا اداره مالی بریتانیا (FCA) به سبب همین تبلیغ انتقادی به کیم کارداشیان داشته باشد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر تبلیغات ارز دیجیتال توسط کیم کارداشیان را شرح دهیم.

تبلیغات ارز دیجیتال توسط کیم کارداشیان

همان طور که در بالا گفتیم، تبلیغ یک ارز دیجیتال توسط کیم کارداشیان باعث شد تا انتقادات شدیدی از سمت مراکز امنیتی و قضایی من جمله اداره مالی بریتانیا (FCA) به این سلبریتی اینستاگرامی وارد شود.

جزئیات انتقاد FCA به کیم کارداشیان بابت تبلیغ یک ارز دیجیتال در قالب یک پست اینستاگرامی از این قرار است:

چارلز رندل، یکی از صاحب منصبان FCA گفت:

خانم کارداشیان با تبلیغ اتریوم مکس از ۲۵۰ میلیون دنبال کننده خود خواسته است تا در مورد رمز ارزهای دیجیتالی بیشتر فکر کنند. او (کیم کارداشیان) آن (اتریوم مکس) را یک توکن دیجیتالی پرسود معرفی کرده که یک ماه قبل توسط توسعه دهندگان ناشناس ایجاد شده است.

رئیس FCA در رابطه با پست اینستاگرامی خانم کارداشیان که به عنوان یک پست تبلیغاتی است نیز چنین نظری دارد:

این تبلیغ خانم کارداشیان می‌تواند سبب شود تا یک ارز دیجیتالی، بیشترین ارتقا را با تبلیغات در بین دیگر رمز ارزها تجربه کند.

چارلز رندل اضافه کرد که:

Ethereum Max نباید با رمز ارز دیجیتالی بسیار با ارزش و محبوب Ethereum اشتباه گرفته شود. ما نمی‌توانیم رمز ارز اتریوم مکس را به عنوان یک توکن کلاه برداری معرفی کنیم، چرا که فعلا اطلاعات دقیقی در رابطه با این ارز وجود ندارد.

افراد مشهور در فضای مجازی معمولا در دام ناآگاهی قرار می‌گیرند و به کلاهبرداران کمک می‌کنند تا توکن‌های کلاهبرداری را بیشتر به فروش برسانند. این تنها مورد نیست و نخواهد بود، چرا که قبلا نیز اینفلوئنسرهای زیادی اقدام به معرفی برخی رمز ارزها کرده‌اند که اصلا وجود خارجی ندارند.

در ادامه آقای راندل گفت:

باید مواردی برای ارائه یک تبلیغ در فضای مجازی تعیین شود تا از افراد سرمایه گذار و سرمایه‌ای که در دست دارند، حفاظت شود، چرا که کلاهبرداران به شدت در حوزه تبلیغات از طریق افراد مشهور اینستاگرامی رغبت نشان می‌دهند.

نظر شما در رابطه با تبلیغات ارز دیجیتال توسط کیم کارداشیان چیست؟ اگر اینفلوئنسر محبوبتان ارزی را تبلیغ کند، حاضر به خرید این ارز هستید یا خیر؟

تمامی اخبار مربوط به حوزه رمز ارز محبوب اتریوم (ethereum) را می‌توانید از این صفحه دریافت کنید.

اخبار و تحلیل‌های اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.