ATOM
Cosmos - اتم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اتم چیست؟

پروژه ارز دیجیتال کازماس (Cosmos) یک شبکه بلاکچینی به‌منظور ایجاد تعامل بین بلاکچین‌های مختلف است. بلاکچین‌ها در این شبکه به‌طور موازی و مستقل از یکدیگر فعالیت می‌کنند. بلاکچین Cosmos، بر پایه الگوریتم‌های توافقی BFT و Tenderminet فعال است و هر بلاکچینی که قصد تعامل با سایر بلاکچین‌های موجود در شبکه کازماس را دارد، باید از این توافق‌ها پیروی کنند.. کازماس نیز مانند تمامی سیستم‌های مبتنی بر بلاکچین دارای یک رمزارز اختصاصی یا توکن بومی است. این توکن در بازار دارایی‌های دیجیتالی با نام اتم و نماد اختصاری ATOM شناخته می‌شود. کارمزد تمامی تراکنش‌ها در این شبکه از طریق رمزارز ATOM پرداخت می‌شود. الگوریتم اجماع در بلاکچین کازماس گواه اثبات سهام ( Proof of Stake) است. کاربران این شبکه می‌توانند با ذخیره کردن دارایی ارز دیجیتال اتم خود در سیستم، پاداش دریافت کنند. این پاداش نیز رمزارزهای ATOM خواهد بود.

خرید اتم

وب‌سایت سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان طوری طراحی شده است که تمامی کاربران از معامله‌گران مبتدی تا حرفه‌ای بتوانند به آسانی و بدون اتلاف وقت در این پنل معاملات خود را انجام دهند. امکان خرید ارز دیجیتال کازماس (Cosmos) یا همان رمزارز اتم (ATOM) نیز در پنل بیتستان فراهم است. میزان حداقل پرداختی برای خرید این ارز در بیتستان ۱ میلیون تومان است و شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود اقدام به خرید ارز دیجیتال اتم کنید. فراموش نکنید که ما در وبلاگ بیتستان به‌طور هفتگی مقالات تحلیل رمزارزها را منتشر می‌کنیم. شما می‌توانید با مطالعه این مقالات بهترین موقعیت و قیمت ارز ATOM را برای معامله خود تعیین کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی نیز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با معاملات ارزهای دیجیتالی هستند.

فروش اتم

اگر قصد دارید توکن‌های ATOM خود را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید یا این دارایی خود را فروخته و به ریال تبدیل کنید؛ می‌توانید در کم‌ترین زمان و به‌سادگی در بستر پنل بیتستان مبادله خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ ما و مطالعه مقالات تحلیلی و خبری رمزارزها در بهترین موقعیت سکه‌های ATOM خود را مبادله کنید. اگر هنگام فروش رمزارزهای خود دچار چالشی شدید یا در این مسیر پرسشی برای شما مطرح شد می‌توانید از بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت بیتستان، در تمامی ساعات شبانه‌روز با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های اتم

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های اتم