AAVE
AAVE - آوه
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

آوه چیست؟

ارز دیجیتال آوه (AAVE) رمزارز شبکه‌ای با همین نام است که یک پلتفرم وام‌دهی کریپتو یا لندینگ (Lending) است. این پروژه وام‌دهی در حوزه دیفای توسط استونی کولچف (Stani Kulechov) در سال ۲۰۱۷ با نام Ethlend راه‌اندازی و سکه‌های پروژه نیز طی یک عرضه اولیه با نام لند (LEND) در همین سال توزیع شد. اما پس از یک سال نام این پروژه به AAVE تغییر کرد و سکه‌ها یا همان رمزارزهای شبکه نیز AAVE نام گرفتند. طی این تغییر نام به کاربرانی که در حساب خود سکه لند داشتند در ازای هر ۱۰۰ سکه LEND یک سکه AAVE تعلق گرفت. رمزارز AAVE روی استاندارد ERC20 ساخته شده است. این رمزارز در شبکه آوه یک توکن حاکمیتی است. کاربران با این داشتن این توکن می‌توانند تخفیف کارمزد بگیرند و در تصصمیم‌گیری‌های شبکه شرکت داشته باشند. همچنین با تامین نقدینگی استخرها و فراهم کردن مبلغ وام متقاضیان می‌توانند از طریق ذخیره دارایی‌های خود در استخرهای نقدینگی سود دریافت کنند.

خرید آوه

اگر تمایل به خریداری ارز دیجیتال آوه دارید می‌‌توانید با شارژ ریالی حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان با روشی ساده و سریع معامله خود را انجام دهید. تمرکز ما در این وب‌سایت بر روی ساده و روان بودن رابط کاربری بوده است و شما می‌توانید به‌راحتی با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، اقدام به خرید رمزارز AAVE در پنل بیتستان کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ ما و دسترسی به مقالات تحلیلی و خبری بیتستان، با دانش و آگاهی بیشتر نسب به نوسانات بازار می‌توانید معاملاتی پر سود و کم ضرر داشته باشید. تیم پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در این مسیر همراه شما و آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما خواهد بود.

فروش آوه

فروش ارزهای دیجیتال در پنل بیتستان یک فرایند بسیار ساده است. شما می‌توانید به‌راحتی و در زمانی کوتاه ارز AAVE خود را به ریال تبدیل کنید. همچنین می‌توانید این رمزارز را به‌سادگی تبدیل به سایر کریپتوکارنسی‌ها کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید از مقالات آموزشی و مطالب تحلیلی وبلاگ بیتستان برای انجام معاملات کم زیان و پر سود استفاده کنید. چنان‌چه طی فرایند فروش یا تبادل رمزارزهای خود دچار چالشی شدید یا پرسشی برای شما مطرح شد از بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت ما با تیم پشتیبانی برای رسیدن به پاسخ صحیح و سریع در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های آوه

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان